خبرگزاری کار ایران

تائید حضور تماشاگر در دیدار تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی توسط وزیر ورزش

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۵۶۷

وزیر ورزش و جوانان گفت: علاقه مند هستیم این دیدار با حضور چند هزار تماشاگر و با رعایت همه پروتکل های بهداشتی انجام شود و ان شاءالله این بازی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حمید سجادی پس از دیدار با امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص این جلسه اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود و نکات ارزشمندی بیان شد و ان شاءالله این دیدار منشا خیر و برکت باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دوران خدمت سربازی قهرمانان ورزشی گفت: پیشنهاداتی در این خصوص ارائه دادیم که امیدواریم راه کارهایی اندیشیده شود تا دوران قهرمانی ورزشکاران متوقف نشود.

وی تصریح کرد: اگر باشگاه های ورزشی نظامی رونق بگیرند و ورزشکاران نوجوان و جوان ما در این باشگاه ها عضویت داشته باشند و بتوانند از تسهیلات و امتیازاتی در دوران سربازی برخوردار شوند کمک بزرگی به قهرمانان ورزشی در دوران اوج خواهد کرد و از طرفی دیگر تیم های نظامی هم تقویت خواهند شد.

سجادی ادامه داد: همچنین پیشنهاداتی در مورد مهارت آموزی های حوزه ورزش در سربازی مانند مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی، نگهداری اماکن ورزشی، مهارت آموزی پیرامون ادوات و ملزومات ورزشی، آموزش تکنولوژی ها و فناوری های موجود در رشته های ورزشی، توسعه سوارکاری و چوگان و..‌. ارائه شد که با توجه به ظرفیت های بالای ارتش می توان عملیاتی کرد.

وزیر ورزش در خصوص نتایج خوب تیم ملی کشتی آزاد و تقدیر از اعضای این تیم گفت: قطعا برای تقدیر و تشکر از زحمات ملی پوشان برنامه داریم و در این خصوص آیین نامه هم داریم. بزرگترین و بهترین تجلیل از ملی پوشان توجه و تفقد مقام معظم رهبری است و حتما برای تجلیل از این عزیزان برنامه خواهیم داشت.

وی با اشاره به مسابقه فردای تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم با اخلاقمداری و منش پهلوانی بازی خوبی به نمایش بگذاریم

وی همچنین با اشاره به دیدار بعدی تیم ملی فوتبال برابر کره جنوبی که به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد، گفت: علاقه مند هستیم این دیدار با حضور چند هزار تماشاگر و با رعایت همه پروتکل های بهداشتی انجام شود و در این خصوص با شورای تامین و نهاد های مرتبط مکاتبه و تعامل داریم و ان شاالله این بازی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شیب بالای واکسیناسیون کرونا در ماه های اخیر گفت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی در حوزه واکسیناسیون کرونا با یک شیب فوق العاده به آمار بین الملل خودمان را نزدیک کردیم و ان شاءالله تماشاگران در بازی با کره جنوبی به صورت کنترل شده و محدود بازی را از نزدیک تماشا می کنند. امیدوارم در نهایت تیم ملی به جام جهانی صعود کند و مردم خوشحال شوند.

وی در پایان به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای آتی اشاره و برای اعضای این تیم نیز آرزوی موفقیت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز