خبرگزاری کار ایران

افشاریان: فدراسیون فوتبال برای جامعه داوری گام‌های موثری برداشته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۵۶۶

سرپرست کمیته داوران در دوره توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ دسته اول به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، خداداد افشاریان در این باره عنوان کرد: این دوره از نظر دانش داوری و آمادگی جسمانی در سطح بالایی برای شرکت کنندگان برگزار می شود و شرکت کنندگان در این کلاس 3 روزه زیر نظر رضا سخندان آموزش های لازم را می بینند.

وی در ادامه اضافه کرد: در بحث داوری سخت گیری نمی کنیم، اما نص قانون را اجرا می کنیم. فدراسیون فوتبال برای جامعه داوری گام‌های موثری برداشته است. سال گذشته حدود 300 داور و کمک داور در لیگ دسته اول فوتبال حضور داشتند، اما برای این فصل 120 داور و کمک داور انتخاب کردیم. ضمن اینکه هیچ تعهدی وجود ندارد داوری که در نیم فصل اول سوت زده باشد در نیم فصل دوم هم قضاوت کند، چرا که کمیته داوران عملکرد تمامی داوران را رصد می کند.

سرپرست کمیته داوران در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم داوران و کمک داوران از این دوره نهایت  استفاده را ببرند تا در فصل پیش رو شاهد قضاوت های خوبی از آنها در لیگ دسته اول باشیم. پیشنهاد اصلی من به شما پیش از شروع فصل این است که همواره آمادگی جسمانی و دانش داوری خود را در سطح بالایی حفظ کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز