خبرگزاری کار ایران

گزارش فیفا درباره دیدار ایران - کره جنوبی: شاگردان اسکوچیچ به دنبال ادامه رکورد شکست ناپذیری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۳۸۰

سایت رسمی فیفا به بررسی شرایط تیم‌های ایران و کره جنوبی پیش از رویارویی در هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر پرداخته است.

به گزارش ایلنا، سایت رسمی فیفا درمورد بازی حساس ایران و کره جنوبی نوشت: "در حال حاضر دو تیم برتر در گروه A، جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی نیازی به معرفی به یکدیگر ندارند، زیرا طی چهار دهه 9 بار در مرحله مقدماتی جام جهانی بازی کرده اند. با این حال، میزبان ایران است که از سال 2009 تا به امروز در مصاف با کره بدون شکست بوده است.

تیم ملی ایران در 6 دیدار مقدماتی برابر کره جنوبی در مسیر جام جهانی سه برد و 3 تساوی کسب کرده است. دراگان اسکوچیچ یک تیم تمام عیار در اختیار دارد تا بتواند سه امتیاز را بدست آورد زیرا آن‌ها می‌خواهند رکورد افتخارآمیز خود را تقویت کنند.

تیم میهمان، به نوبه خود، در دور چهارم مسابقات درحالی وارد مسابقه می‌شوند که مشتاقانه در پی گرفتن انتقام با پیروزی هستند.بازیکنان پائولو بنتو، که آخرین پیروزی آنها مقابل ایران پیروزی 3 بر صفر در بازی‌های مقدماتی آمریکا 1994 بود، چشم انتظار درخشش سون هیونگ مین هستند، اما آنها باید با غیبت مهاجم خود یعنی کوون چانگون، کنار بیایند که در برابر لبنان برایشان گلزنی کرده بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز