خبرگزاری کار ایران

زیدان به کدام مسیر فکر می‌کند: یوونتوس، فرانسه ... یا پاری سن ژرمن؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۳۶۴

سرمربی سابق رئال مادرید می‌تواند گزینه‌های فراوانی برای انتخاب پیش رو داشته باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، آنتونیو کاسانو بسیار صحبت می‌کند، بنابراین سخت است که بدانید از همه چیزهایی که می‌گوید دقیقا می‌توان به چه چیزی اعتماد کرد اما آخرین اظهارنظرهای او در مورد مائوریسیو پوچتینو در پاری سن ژرمن سر و صدا ایجاد کرده است، همچنین اشاره‌های او مبنی بر اینکه زین الدین زیدان می‌تواند نفر بعدی باشد که در پارک دو پرنس روی نیمکت این تیم بنشیند.

پیروزی اخیر 2 بر صفر رن مقابل پاری سن ژرمن در لیگ 1 غافلگیرکننده بود و به نظر می‌رسد که همه در باشگاه کاملاً حامی پوچتینو نیستند و به روش او در این کار اعتماد ندارند. کاسانو در کانال BoboTV کریستین ویری در Twitch گفت: "پوچتینو عمر کوتاهی در پاری سن ژرمن خواهد داشت. مردم درباره او چیزهای بدی به من گفته اند، من شایعات بدی شنیده‌ام."

"او مرد فوق العاده ای است اما به عنوان مربی آنها یک دقیقه کار تاکتیکی انجام نمی‌دهند و بازیکنان بارها از آن درخواست می‌کنند. او حتی از بازیکنان برای نحوه بازی نظر می‌خواهد."

"من به سختی می‌توانستم آنچه را که شنیده بودم باور کنم. او هرگز مربی قهرمانان نبوده و روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. با توجه به آنچه من شنیده‌ام، اگر این مسیر را ادامه دهد، او دیگر مدت زیادی در آنجا نخواهد بود. مراقب زیزو باشید. "

گام بعدی زیدان: یوونتوس، فرانسه یا پاری سن ژرمن؟

یوونتوس و فرانسه دو شغلی هستند که زیدان از زمان جدایی از رئال مادرید برای اولین بار با آنها در ارتباط بوده است، اما در حال حاضر پاری سن ژرمن می‌تواند گام بعدی او باشد، به خصوص اگر زمان پوچتینو در آنجا آنقدر کوتاه باشد که کاسانو پیش بینی کرده است.

هنگامی که این سرمربی فرانسوی در رئال مادرید به میدان رفت، او یک "نجوا کننده فوق ستاره" بود و در مدیریت شخصیت‌های بزرگ در باشگاه عالی بود و لوس بلانکوس را به سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان رساند.

در بازگشت او به سرمربیگری رئال مادرید، همان پویایی در رختکن وجود نداشت، شاید بیشتر به دلیل عدم حضور کریستیانو رونالدو بود. در پاری سن ژرمن اما دقیقاً همان موقعیتی است که او می‌خواهد، وارد آن شود وجود دارد.

او برای به دست آوردن سه قهرمانی متوالی در اروپا گرت بیل، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما را در اختیار داشت و در پاری سن ژرمن کیلیان امباپه، لیونل مسی و نیمار را خواهد داشت که پوچتینو تا به امروز نتوانسته به صورت موثر از آنها استفاده کند.

اگر مدیریت سوپراستارها چیزی است که PSG به آن احتیاج دارد - که اینطور هم هست - پس زیدان مطمئناً مردی است که باید به پست جانشینی پوچتینو روی آورد. او به غیر از همکاری با ستارگان بزرگ در فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهد کرد؛ آن چیزی که پاری سن ژرمن در حسرتش است و سرمربی فرانسوی هم در آن تسلط کامل دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز