خبرگزاری کار ایران

مریم ایراندوست: آنالیز درست یکی از دلایل پیروزی تیم ملی در بازی با اردن بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۱۶۲

ایراندوست در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو عنوان کرد: فدراسیون جدید با مدیریت عزیزی خادم نگاه ویژه و مثبتی به فوتبال بانوان دارد و برنامه تدارکاتی با کیفیتی برای لیگ ملت‌های آسیا دارد.

به گزارش ایلنا، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان و بهناز طاهرخانی، کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان و جزو 6 بازیکن منتخب آسیا در این دوره مسابقات در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش بدون ویرایش  درباره عملکرد تیم ملی فوتبال بانوان در رقابت‌های مقدماتی جام ملتهای آسیا گفتگو کردند.

ایراندوست در ابتدا با بیان این که نخستین اردوی تیم ملی در 21 اردیبهشت برگزار شد، اظهار کرد: از آنجایی که بازی‌های فوتبال بانوان پخش تلویزیونی ندارد ما آرشیوی برای دیدن عملکرد بازیکنان نداشتیم، در نتیجه نزدیک به 100بازیکن در اردوهای آماده سازی و انتخابی محک زده شدند.

وی افزود: در این اردو بازیکنانی که پرتلاش بودند، به لحاظ تاکتیکی باهوش بودند و نکات بیان شده را عملی می‌کردند و همچنین از نظر اخلاقی در شرایط مطلوبی بودند برگزیده شدند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پاسخ به پرسش مجری رادیو گفت‌وگو درباره لیگ فوتبال بانوان گفت: در سال‌های گذشته تا شروع اپیدمی کرونا روند خوبی در لیگ جریان داشت. درواقع از سال 98 لیگ ایران ناتمام ماند و در سال بعد سازمان لیگ تصمیم گرفت مسابقات را در دو گروه برگزار کند که به دلیل نامتوازن بودن تیم‌های هر گروه، آسیب زیادی به عملکرد بازیکنان و تیم‌ها وارد شد.

ایراندوست شرایط حریفان و برنامه ریزی برای بازی‌ها را تشریح و اظهارکرد: دروازه بان تیم اردن به خوبی آنالیز شده بود و نقطه ضعف او را برای بازیکنان شرح داده بودیم به همین علت توانستیم در ضربات پنالتی به پیروزی برسیم.

وی ضمن تقدیر از نگاه مثبت فدراسیون جدید به فوتبال بانوان گفت: با اردوهایی که فدراسیون برای تیم ملی تدارک دیده است می‌توان آینده بسیار خوب برای فوتبال بانوان در لیگ سیا پیش بینی کنیم.

در بخش دیگری از برنامه  ورزش بدون ویرایش  بهناز طاهرخانی به شرایط کاپیتانی تیم ملی بانوان اشاره کرد و گفت: داشتن بازو بند کاپیتانی آرزوی هر فوتبالیستی است و بی شک برای من هم افتخار بزرگی بود که این مسئولیت را بر عهده داشته باشم.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه خوبی که فدراسیون برای چهارماه آینده در نظر دارد باید پرقدرت تمرین کنیم تا بتوانیم با آمادگی کامل در رقابت‌های آسیا حضور پیدا کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان در پاسخ به پرسش مجری رادیو گفت‌وگو مبنی بر این که تکنیکی ترین بازیکن تیم ملی بانوان چه کسی است، عنوان کرد: گرچه هریک از بازیکنان مهارتهای خاص خود را دارند اما از نظر من رکسانا معصومی و نگین زندی تکنیکی ترین و جوان ترین بازیکنان هستند.

طاهرخانی در خاتمه درباره قراردادها گفت: خوشبختانه وضعیت پرداختی‌ها نسبت به گذشته بهتر شده است اما همچنان برخی از باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز