خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم سری آ ایتالیا

ساسولو یک - اینتر 2 ؛ کامبک افعی ها برای گرفتن سه امتیاز

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۸۳۸

تیم فوتبال اینتر با شکست ساسولو در هفته هفتم لیگ ایتالیا به رده دوم جدول صعود کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های فوتبال ساسولو و اینتر امشب (شنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ در چارچوب هفته هفتم سری آ ایتالیا برگزار شد و در نهایت نراتزوری موفق شد در استادیوم ماپی ساسولو را با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارد.  

نراتزوری که در بالای جدول برای صدرنشینی می‌جنگد، در همان نیمه نخست بازی غافلگیر شد و با اعلام ضربه پنالتی به سود ساسولو، دومنیکو براردی موفق شد گل اول تیمش را وارد دروازه میهمان کند. مدافع عنوان قهرمانی سری آ در ادامه کار فشار خود را برای جبران گل خورده بیشتر کرد اما نتوانست در نیمه نخست کاری از پیش ببرد.

در نیمه دوم اما شاگردان «سیمونه اینزاگی» موفق شدند در دقیقه ۵۸ توسط ادین ژکو به گل برسند تا نتیجه کار مساوی شود. در ادامه نیز لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی خط حمله اینتر موفق شد در دقیقه ۷۸ و از روی ضربه پنالتی کار را دو بر یک کند. تلاش های ساسولو برای به تساوی کشدین بازی نتیجه نداد تا اینتر به پنجمین برد خود در این فصل برسد. 

اینتر با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به آث میلان در رده دوم جدول قرار گرفت. ساسولو نیز با این شکست هفت امتیازی و در رده دوازدهم باقی ماند. 

نتایج دیگر دیدارهای امروز سری آ ایتالیا

سالرنیتانا ۱ - ۰ جنوا

تورینو ۰ - ۱ یوونتوس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز