خبرگزاری کار ایران

مهدی: باشگاه‌ها هر چه زودتر ورزشگاه‌های خود را معرفی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۸۰۵

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از باشگاه‌های لیگ برتری درخواست کرد تا ورزشگاه‌های خود را هر چه زودتر معرفی کنند.

به گزارش ایلنا، سهیل مهدی درباره وضعیت نامطلوب ورزشگاه خانگی تیم فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: برای تیم خوب و قدیمی فجر سپاسی و هوادارانش احترام قائل هستم. این تیم در گذشته و الان، بنزین سبز لیگ برتر بوده است و بسیاری از بازیکنانی که آنها را می‌شناسیم، از فجر سپاسی معرفی شده‌اند.

«امیدوارم ورزشگاه‌ها هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد تا بازی‌ها را با کمال خوشحالی برگزار کنیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: راحت‌ترین ورزشگاه، خانه تیم میزبان است و اگر یک درصد شرایط لازم فراهم نشود، ورزشگاه جایگزین باید معرفی شود. مکاتبه‌ای از سوی باشگاه فجر سپاسی برای اعلام ورزشگاه نبودیم و نه تنها فجر، سایر باشگاه‌ها هم باید ورزشگاه‌های خانگی خود را به ما اعلام کنند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال با انتقاد از برخی باشگاه‌ها گفت: ما امروز قرعه‌کشی لیگ برتر را برگزار کردیم، اما هنوز منتظریم برخی باشگاه‌ها نام ورزشگاه خانگی خود را اعلام کنند. از باشگاه‌ها خواهش می‌کنم هر چه زودتر این کار را انجام دهند تا کارهای مربوط به ممیزی و فضای برگزاری بازی‌ها انجام شود.

مهدی در مورد زمان دیدار هفته نخست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: اجازه بدهید جلو برویم و بازی روز اول پرسپولیس و دیدار این تیم مقابل الهلال را داشته باشیم تا در ادامه، برنامه خود را مطابق با این موضوع تنظیم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز