خبرگزاری کار ایران

دو فینالیست در پایان روز نخست مسابقات قهرمانی جهان

حسن یزدانی باز هم به تیلور رسید؛ حضور زارع در فینال

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۷۸۹

در پایان مسابقات مقدماتی حسن یزدانی و امیرحسین زارع در اوزان 86 و 125 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

به گزارش ایلنا، رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی جهان از ساعت 12 امروز و با برگزاری مسابقات مقدماتی اوزان 61، 74، 86 و 125 کلیوگرم در شهر اسلو نروژ آغاز شد.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 عظمت دولت بیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی اتهان راموس از پورتوریکو را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 2 از سد آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از روسیه گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال به مصاف دیوید تیلور قهرمان المپیک و جهان از آمریکا می رود.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر از سد طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. زارع در این دیدار به مصاف گنو پتریاشویلی دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک از گرجستان می رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز