خبرگزاری کار ایران

مورد عجیب دروازه‌بان پرحاشیه؛

از تملق گویی برای هواداران تا سر کار گذاشتن استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۵۲۴

به نظر می‌رسد دروازه‌بان فصل گذشته استقلال که این روزها بدون تیم مانده ، چوب رفتارهای خودش را می‌خورد.

به گزارش ایلنا، کمتر کسی تصور می کرد، رشید مظاهری در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر بدون تیم بماند.

مظاهری فصل پر فراز و نشیبی را با استقلال پشت سر گذاشت. او که در زمان محمود فکری با عکس‌العمل‌های خوب ناجی استقلال بود، اما در یکی از جلسات آنالیز کادر فنی به سرمربی وقت آبی‌پوشان گفت که با تاکتیک‌های او تیم استرس پیدا می‌کند. این مسئله شروع حواشی دروازه‌بان استقلال بود.

مظاهری چند بار به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش همراه استقلال به سفرهای شهرستان نرفت تا نیم فصل دوم فرهاد مجیدی او را نیمکت نشین کند. درگیری‌های او با احمد مددی تمرکز دروازه‌بان آبی‌پوشان را گرفت تا نتواند نمایش خوبی در تمرینات داشته باشد. او حاضر نشده بود قراردادش را کاهش دهد و با 11 میلیارد تومان بالاترین دستمزد را از استقلال دریافت می‌کرد.

در پایان فصل او طوری برای هواداران استقلال رفتار کرد که فشارهای زیادی به باشگاه وارد کرده بود. فارغ از عملکرد مدیران وقت استقلال، مظاهری از فضای بوجود آمده به سود خودش استفاده کرد تا جرایم در نظر گرفته شده از سوی مددی برای خود را منتفی کند.

او در صفحه شخصی‌اش از عشق و علاقه خود به استقلال می‌گفت و اینکه می ماند و می‌جنگد اما وقتی متوجه شد مددی و مدیران استقلال پولی به او نمی‌دهند در آستانه سفر استقلال به دبی برای بازی با الهلال عربستان این تیم را به اصطلاح قال گذاشت و قراردادش را یک طرفه فسخ کرد.

تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر و ... دروازه‌بان اول خودشان را مشخص کرده‌اند و مظاهری مجبور است به تیم‌های متوسط برود. او پیغام‌های زیادی به مجیدی داده که در استقلال بماند اما سرمربی آبی‌پوشان به دلیل رفتارهای قبلی او هنوز پاسخ مثبتی نداده است تا مظاهری این روزها چوب رفتارش را بخورد.

باید دید بالاخره می‌تواند مجیدی را از طریق دوستان مشترک راضی به بازگشت خود کند یا نه.

 

منبع: میدان نیوز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز