خبرگزاری کار ایران

اگر مسی بود...

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۲۶۷

لوئیس روخو، کارشناس مارکا نظر خود را درباره شرایط این روزهای بارسلونا می‌گوید.

بارسلونا پس از تنها هشت مسابقه در حال حاضر در وضعیت نامناسب به سر می برد. آنها قبلاً به صراحت اعلام کرده اند که برای صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان تلاش می کنند و در لالیگا  نیز تلاش می کنند تا با رئال مادرید به عنوان صدرنشین همگام شوند.

دوران رونالد کومان به پایان رسیده است و خوان لاپورتا در حال حاضر به دنبال جایگزینی مناسب است. واضح است که اجازه خروج لیونل مسی یک اشتباه بزرگ بوده است. درست است که پول زیادی به او پرداخت شد و باشگاه با محدودیت دستمزد لالیگا مشکلات زیادی داشت، اما تیم بدون سرپرستی در خط حمله یتیم مانده است!

مسی برنده بازی است. همه چیز به عهده ی خود اوست. همانطور که او این سه شنبه آن را برای پاری سن ژرمن انجام داد. هنگامی که منچسترسیتی بیشترین فشار را روی تیم پوچتینو داشت، مسی به میدان رفت تا گل خود را به ثمر برساند و سه امتیاز را برای همبازیانش حفظ کند.

با حضور او بارسلونا گرانادا و کادیز را شکست می داد. و لیسبون هم داستانی کاملاً متفاوت بود. علاوه بر این، او نمونه ای عالی برای بازیکنان جوان تیم بود.  به عنوان مثال، گاوی و نیکو گونزالس چیزهای زیادی از او یاد گرفته بودند. اما پولی برای نگه داشتن مسی در کار نبود.

مشکل اینجاست که کاری که مسی انجام می دهد مورد استقبال قرار نگرفته است. ستاره آرژانتینی آنقدرها هم که فکر می کنید گران نیست زیرا حضور او حامیان جدیدی را جذب می کند. جدایی مسی باعث شده چندین شرکت که ایده همکاری با بارسلونا را داشتند، برنامه های خود را کنار بگذارند.

پیروزی در مسابقات لیگ قهرمانان و صعود به مرحله حذفی نیز نشان دهنده پول است. آنها در پاریس با معاملات تجاری که با حضور این بازیکن 34 ساله انجام می دهند دست خود را به یکدیگر می مالند. در بارسلونا آنها برای زنده ماندن درخواست وام بزرگی کرده اند. یا توپ شروع به چرخیدن می کند یا سالهای پرتلاطمی در پیش روی نیوکمپ خواهد بود.

لوئیس روخو - مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز