خبرگزاری کار ایران

وحید رضایی: ندادن میزبانی به تیم ما تصمیم عادلانه‌ای نیست/ توانایی رقابت مالی با تیم‌های متمول لیگ یک را نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۱۵۸

سرمربی مس شهر بابک نسبت به ندادن میزبانی به این تیم در لیگ دسته اول اعتراض دارد.

وحید رضایی، سرمربی تیم فوتبال مس شهر بابک در خصوص وضعیت این تیم در آستانه شروع رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و بعد از صعود خوبی که به لیگ دسته اول داشتیم توانستیم ذهنیت بازیکنان را در سطح این مسابقات بالا بیاوریم که متوجه شوند در سطح بالاتری از فوتبال حضور دارند و نیاز به سطح بالاتری از نمایش توانایی‌های فنی خودشان دارند و این ذهنیت به خوبی در آنها ایجاد شده است.

وی در مورد اهداف نقل و انتقالاتی مس در این فصل توضیح داد: با توجه به بودجه محدودی که باشگاه در اختیار داشت تعدادی بازیکن جذب کردیم که بتوانیم با قدرت بیشتری در لیگ یک حاضر شویم. تعدادی بازیکن هم مد نظر ما بود که از لحاظ مالی توانایی جذب آنها را نداشتیم و حضورشان در تیم ما منتفی شد. در کل شرایط خوب است.

سرمربی مس شهربابک در مورد اینکه گفته می‌شود تیم‌های زیر مجموعه مس وضعیت مالی خوبی دارند، گفت: از شرایط سایر تیم‌های زیر مجموعه مس اطلاعی ندارم ولی تیم ما وضعیت مالی آنچنان خوبی ندارد و توانایی رقابت مالی با تیم‌های متمول لیگ یک را نداریم و مسائلی که عنوان می‌شود اصلا صحت ندارد. 

رضایی در مورد وضعیت میزبانی تیمش در فصل جدید هم گفت: متاسفانه با میزبانی ما مخالفت شد. ورزشگاه خانگی ما ورزشگاه خوبی است و امکانات خیلی خوبی دارد و زمین چمن مصنوعی ما در نوع خودش بهترین چمن ایران است و حتی در کمپ تیم ملی هم این چمن را نمی‌بینید. تنها ایرادی که به میزبانی ما گرفتند هتل و محل اسکان است که این هم درست نیست چرا که از سرچشمه یا سیرجان که هتل در آنجا هست ۳۵-۴۰ دقیقه تا ورزشگاه ما راه است‌. ما وقتی به تهران می‌آییم از هتل تا ورزشگاه یک ساعت در راه هستیم یا در لیگ برتر هم تیم‌هایی بودند که یک ساعت و نیم از ورزشگاه تا هتل فاصله بود و ایرادی نمی‌گرفتند. ما اعتراض کردیم و اگر به ما میزبانی ندهند مشکلات زیادی خواهیم داشت‌.

وی در مورد اینکه در کدام شهر میزبانی خواهند کرد، گفت: پیشنهاد ما سرچشمه بود و با توجه به فاصله کم میان شهر بابک و سرچشمه اگر به ما میزبانی ندهند ترجیح می‌دهیم در سرچشمه میزبانی کنیم.

سرمربی مس شهربابک در مورد رویکرد این تیم در فصل جدید هم خاطرنشان کرد: ما مسیر ۵ ساله را دو ساله طی کردیم و امسال به دنبال ایجاد ثبات و شخصیت تیمی در سطح لیگ یک هستیم و کسب یک رتبه خوب در لیگ دسته اول و فعلا خودمان را مدعی صعود به لیگ برتر نمی‌دانیم و این موضوع نیازمند برنامه ریزی بلند مدت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز