خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر به باشگاه‌های واکسینه شده جایزه می‌دهد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۵۸۱

تنها هفت تیم باشگاهی در لیگ برتر انگلیس بیش از 50 درصد کاملاً واکسینه شده‌اند.

به گزارش ایلنا، یک مورد مثبت دیگر کووید - 19 در لیگ برتر ثبت شده است، زیرا انگولو کانته اکنون باید مدتی را در قرنطینه بگذارند.

با توجه به اینکه چندین بازیکن در بالاترین سطح انگلیس هنوز هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، هیئت حاکمه لیگ در همین راستا اقدام می‌کند.

لیگ برتر به جای تنبیه تیم‌هایی با بازیکنانی که واکسن را قبول نمی‌کنند، قصد دارد به باشگاه‌هایی با نرخ واکسینه بالا پاداش دهد!

در یک یادداشت توجیهی از سوی سایت رسمی لیگ برتر آمده است: "با توجه به اطلاعاتی که داریم، تنها هفت تیم باشگاهی بیش از 50 درصد واکسینه شده‌اند، بنابراین راهی برای پیش رو داریم."

"ما در حال بررسی این هستیم که چگونه می‌توانیم به تیم‌ها یا بازیکنانی که بیشترین سازگاری با COVID-19 را دارند و واکسیناسیون را انتخاب کرده اند، پاداش دهیم."

"به طور فزاینده‌ای واضح است که واکسیناسیون کامل معیارهای کلیدی برای مقامات دولتی و بهداشتی از نظر سفرهای بین المللی و صدور گواهینامه احتمالی COVID-19 در رویدادهای بزرگ خواهد بود."

هفته گذشته توسط اسپورت میل فاش کرد که فقط ولورهمپتون، لیدزیونایتد و برنتفورد میزان واکسیناسیون را نزدیک به 100 درصد اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز