خبرگزاری کار ایران

زهره کودایی؛ دروازه‌بانی که تیم ملی را به افتخار صعود رساند

گفتگوی ویژه با گلر خاص تیم ملی بانوان ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۲۵۳

گلر تیم ملی بانوان ایران با مهار پنالتی‌های تیم اردن، بالاترین سهم را در صعود به جام ملت‌های آسیا از خود به نمایش گذاشت تا چهره خاص این دیدار لقب گیرد.

زهره کودایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتایج ایران در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و صعود به دور نهایی اظهار داشت: پیش از اعزام به مسابقات به خوبی از این موضوع آگاه بودیم که بازی‌های سختی در پیش داریم. خصوصاً تیم اردن که به خوبی آنالیز شده بود و می‌دانستیم حریف فیزیکی و سرسختی هستند.  خدا را شکر که با نتایج خوبی توانستیم جواز صعود را کسب کنیم و مردم ایران را خوشحال کنیم.

وی در مورد عملکرد خودش در این رقابت‌ها و درخشش در دو بازی و ضربات پنالتی گفت: من به شخصه با اعتماد به نفس کامل در این مسابقات شرکت کردم و استرس خاصی برای بازی‌ها نداشتم. خدا را شکر می‌کنم که توانستم انتظارها را از خودم برآورده کنم و از این جهت که عملکردم مورد توجه قرار گرفت خدا را شکر می‌کنم و نتیجه زحماتم و دعاهای مادرم را گرفتم. در مورد مهار پنالتی‌ها هم همینطور است و با تمرکز بالا سعی داشتم به تیم کمک کنم و خوشحالم این اتفاق رخ داد.

کودایی در مورد رقابت با هم پستی‌هایش و فیکس شدن در تیم ملی توضیح داد: من همیشه به هم پستی هایم احترام می‌گذارم و در کنار اینکه رقابت سالمی داریم رفقای صمیمی هستیم و هرگز اجازه ندادیم این رفاقت باعث از بین رفتن صمیمیت بین بازیکنان شود و بیش از آنکه رقیب باشیم با یکدیگر دوست هستیم.

کودایی در مورد ویدیویی که از اشک‌های مادرش در فضای مجازی پخش شد گفت: شک ندارم در مسابقات و خصوصاً در ضربات پنالتی دعای مادرم پشت و پناه من بود و خوشحالم که توانستم ایشان و سایر مردم ایران را خوشحال کنم و این موضوع باعث غرورم شد. وقتی اشک های مادرم را دیدم خودم هم احساساتی شدم و اشک ریختم.

گلر تیم ملی فوتبال بانوان در مورد ادامه رقابت‌ها هم توضیح داد: این تازه شروع کار ما است و قطعاً اهداف بزرگتری در پیش داریم که با همت بچه ها، دعای خیر مردم و درایت کادرفنی برای موفقیت های بیشتر قدم بر می‌داریم و امیدوارم بازهم بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی در مورد لباس متحدالشکل تیم ملی بانوان در مسابقات هم گفت: این اتفاق خوبی بود که با پیگیری مسئولان و کادرفنی رخ داد و واقعاً پرستیژ خاصی به تیم ما داد و امیدوارم از این به بعد هم چنین روندی در پیش داشته باشیم.

کودایی در پایان گفت: از همه مردم که به ما لطف داشتند ممنونم و از آنها می‌خواهم در ادامه این مسیر هم با دعای خیرشان مارا بدرقه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز