خبرگزاری کار ایران

تمام کننده، خالق، رهبر رئال مادرید: نوبت توپ طلای بنزماست؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۷۶۷

مهاجم فرانسوی رئال مادرید 15 گل در 7 بازی برای لوس بلانکوس در فصل 2021-22 به ثمر رسانده است و او همچنان با افزایش سن بهتر می‌شود.

به گزارش ایلنا، وقتی زندگی به تو لیمو می‌دهد، با آن لیموناد درست کن؛ از فرصت هایی که بدست می آوری خوب استفاده کن. یا اگر کارلو آنچلوتی هستید، وقتی دو مدافع میانی خود را در پنجره نقل و انتقالات از دست می دهید، خط حمله خود را به بهترین خط حمله در اسپانیا تبدیل کنید.

این برنامه رئال مادرید در ابتدای فصل بود، زیرا رافائل واران به منچستریونایتد پیوست و سرخیو راموس کاپیتان راهی پاری سن ژرمن شد. رویکرد آنچلوتی، هرچند بعد از دوران سخت دوران بازی در اورتون شگفت انگیز است، اما حول کریم بنزما است که بعد از خروج لیونل مسی از بارسلونا در تابستان، خودش را بهترین بازیکن لالیگا نشان می دهد.

مهاجم فرانسوی از تابستان هندی در دوران حرفه ای خود لذت می برد و با افزایش سن پیشرفت می کند و سرآمد قوی تیم آنچلوتی است. تمام کننده، خالق، نبض لوس بلانکوس. با توجه به اینکه مادرید بهترین بازیکن لیگ را دارد، منطقی است که به شکلی بازی کند که بتواند پیشرفت کند.

و بنزما قبل از تساوی بدون گل خسته کننده با ویارئال در شنبه، در شش بازی ابتدایی خود با هشت گل و 7 پاس گل در فرم فوق العاده نشان داده است. با وجود این نتیجه، مادرید با 21 گل از هفت بازی، صدرنشین و همینطور دارنده بهترین گلزنان لالیگاست. نزدیکترین تیم های بعدی کمی بیشتر از نیم گل‌های زده رئال را دارند و رایو والکانو و والنسیا هر کدام 12 گل به ثمر رسانده اند. رئال مادرید بیش از دو برابر گل های قهرمان فصل گذشته لالیگا را به ثمر رسانده اند - اتلتیکو مادرید تنها 9 گل زده است.

بنزما ضربان قلب تیم است، او بازوبند کاپیتانی را می بندد. ستاره سابق لیون عملاً رهبر است و مارسلو کاپیتان باشگاه معمولاً روی نیمکت یا روی سکوها قرار دارد. فراخوان های این مهاجم برای برنده شدن توپ طلا نیز در حال افزایش است. آنچلوتی گفت: "برای کاری که انجام می دهد و برای کاری که انجام داده، باید در لیست برندگان احتمالی(توپ طلا) باشد. با گفتن این، کریم وقت دارد تا آن را ببرد. من به نوعی شک دارم که این آخرین فصل او باشد. او مانند یک شراب خوب است. هرچه سنش بالاتر می رود، او بهتر است."

از نظر بازی‌های ملی، بنزما نیز پیشرفت کرده است، همانطور که در فراخوانده شدن او در فرانسه در یورو 2020 نشان داده شد. در اکتبر سال گذشته او گرفتار حواشی شد چرا که به مندی گفته بود توپ را به وینیسیوس جونیور پاس ندهد چرا که مهاجم جوان بیهوده است! در حال حاضر، بنزما با وینگر برزیلی ارتباط چشمگیری برقرار کرده است، این دو مهاجم برای دو گل دیرهنگام مادرید در دیدار مقابل والنسیا در مستایا، به یکدیگر پاس گل ارسال کردند.

دومین گل او در مصاف با مایورکا دویستمین گل او در لالیگا بود و دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ شد. بنزما تنها 28 گل تا رسیدن به 5 بازیکن برتر فاصله دارد و از رائول و آلفردو دی استفانو اسطوره های مادرید پیشی گرفت. بازی بنزما همچنین به بالا بردن سطح همبازیانش کمک می کند، زیرا او خلاق است، نه اینکه مانند بسیاری از مهاجمان بیش از حد خودخواه باشد. بنزما چندین سال را صرف خدمت به کریستیانو رونالدو کرده، این ویژگی‌ای است که بنزما آن را فراموش نکرده است.

آنچلوتی با دادن یک نقش در خط میانی مارکو آسنسیو به این موضوع تمایل داشته و می داند که بنزما در صورت نیاز عقب نشینی می کند. ملی پوش اسپانیایی هفته گذشته مقابل مایورکا با هت تریک به تاکتیک سرمربی ایتالیایی پاسخ داد. با این حال، با استفاده از همین سیستم در پایان هفته مقابل ویارئال، تیم ضعف خود را در مرکز زمین نشان داد و تیم اونای امری در نیمه اول برتری داشت.

سرمربی ترکیب تیمش را تغییر داد و ادواردو کاماوینگا، خرید جدید را معرفی کرد و آسنسیو را به جای رودریگو به جناح راست منتقل کرد. وقتی مادرید توانست با چهار مهاجم بازی کند، اما مربی ممکن است در بازی های سخت تر عملگراتر باشد. هرچند مادرید در بازی مقابل شریف در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال تقویت عضلات تهاجمی خود و کسب پیروزی در اروپاست.

رکورددار 13 قهرمانی در اروپا در هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان با نتیجه یک بر صفر برابر اینتر به برتری دست پیدا کرد و اکنون مقابل شریف قرار می‌گیرد که هفته پیش تیم شاختاردونتسک را شکست داد. مسابقه با شریف از آن دست بازی‌هایی که کریستیانو رونالدو در آن به خوبی گلزنی می کرد و آمارش را تغییر می داد. 

ستاره پرتغالی بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است و بیشتر از هر بازیکن دیگری در تاریخ در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. آخرین باری که آنها در این مسابقات قهرمان شدند زمانی بود که رونالدو در باشگاه بود، در سال 2018. حالا نوبت به پادشاهی بنزما رسیده است. آنچلوتی گفت: "بنزما باید 50 گل به ثمر برساند نه 30 گل." و اگر مادرید به مسیر خود در این فصل ادامه دهد و بنزما آمادگی خود را حفظ کند، این فراتر از حد امکان نیست.

ریک شارما - گل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز