خبرگزاری کار ایران

صالح: تیم ملی بازی‌های پرفراز و نشیبی را به نمایش گذاشته است/ قزاقستان در تاکتیک‌های ایستگاهی قوی کار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۶۰۳

کارشناس و مدرس بین المللی فوتسال گفت: برای یک تیم حرفه ای در سطح جهانی قابل قبول نیست که بخواهد بازی را رها کند و ما باید تا ذهن بازیکنان را برای اجرای بازی ها آماده کنیم.

به گزارش ایلنا، ناصر صالح کارشناس و مدرس بین المللی فوتسال در گفت و گویی زنده با برنامه صبح و ورزش درباره بازی امشب تیم فوتسال در برابر قزاقستان اظهار داشت: مربی یک تیم‌ برای موفقیت لحظه به لحظه بازی اش برنامه دارد. تیم ما بازی های پرفراز و نشیبی داشت. در بازی قبل با ازبکستان خیلی خوب کار را شروع کرد. زمانی که در این رقابت های حساس حضور داریم باید بازیکنان را از نظر ذهنی کنترل کرده تا بتوانند گل ها را حفظ کنند. اصلا برای یک تیم حرفه ای در سطح جهانی قابل قبول نیست که بخواهد بازی را رها کند. ما باید تا لحظه آخر ذهن بازیکنان را برای موفقیت و اجرای بازی ها آماده کنیم.

ناصر صالح با اشاره به وضعیت تیم قزاقستان افزود: قزاقستان یک تیم خوبی است. بازیکنانی دارد که در کارهای تاکتیک های ایستگاهی خیلی خوب کار می‌کنند. باید ناظم الشریعه فیلم بازی این تیم را تحلیل و به بازیکنان نشان دهد. بچه ها هم باید در حمله و دفاع مسوولیت پذیر باشند. برای تیم ما اصلا خوب نیست که از ازبکستان ۸ گل بخورد. اما با شناختی که از بازیکنان و سرمربی تیم دارم می توانند بچه ها را برای یک بازی خوب آماده کنند. 

مدرس بین المللی فوتسال تیم‌های قدرتمند این دوره از رقابت‌ها را اینگونه ارزیابی کرد: فوتسال بازی لحظه ها است. اگر یک لحظه حتی در مقابل ضعیف ترین تیم بازی را رها کنید آن را واگذار کردید. در اینجاست که دیدگاه و تفکر یک مربی می‌تواند موفقیت یک تیم را تضمین کند. زمانی که برای گل نخوردن برنامه داشته می‌توانیم بازی را کنترل کنیم. برزیل تیمی بود که سال ۲۰۱۶ مقابل تیم ما مغلوب شد. پس نمی‌توان به صورت دقیق گفت که کدام یک از تیم‌ها قوی‌تر ظاهر شده است. تیمی که از تمام لحظات بازی خوب استفاده کند چه در دفاع و چه در حمله، می تواند مستثنی باشد‌. تفکرات و برنامه ریزی مربی و آشنایی به تاکتیک‌های روز دنیا هم برای داشتن تیم موفق بی تاثیر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز