خبرگزاری کار ایران

الهلال و النصر استراحت می‌کنند، الوحده با العین بازی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۴۲۹

حریف آسیایی پرسپولیس در لیگ عربستان استراحت خورده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، الهلال و النصر که قرار بود ششم مهرماه به مصاف تیم‌های الفیحا و النصر بروند، با توجه به کنسل شدن این دو بازی، استراحت خواهند کرد.

برگزار کنندگان رقابت‌های لیگ عربستان بعد از ابراز نگرانی‌ها بابت خستگی ملی‌پوشان دو تیم الهلال و النصر برای بازی در لیگ قهرمانان و همچنین درخواست کادرفنی تیم ملی عربستان برای جلوگیری از خستگی و آسیب‌دیدگی ملی پوشان، پیش از این از لغو بازی‌های این هفته دو تیم خبر داده بودند.

اهمیت این مساله از آن جهت است که در روزهای گذشته اخبار مختلفی از آسیب دیدگی بازیکنان الهلال به گوش رسیده بود.

این در حالی است که الوحده امارات طبق برنامه اعلامی هفتم مهرماه به مصاف تیم صدرنشین العین می‌رود. الوحده در حال حاضر با 7 امتیاز از 5 مسابقه در مکان هفتم جدول لیگ امارات قرار دارد. النصر هم با 9 امتیاز از 5 مسابقه و یک بازی کمتر در مکان ششم لیگ عربستان است. لیگ برتر ایران هم که خاموشی مطلق به سر می‌برد.

الهلال اگر برابر الشباب به یک امتیاز بسنده نکرده بود اکنون با یک بازی کمتر از الاتحاد صدرنشین، هم امتیاز با آن تیم بود. در آن مسابقه عدم حضور البریک مصدوم روی کیفیت کار دفاعی الهلال موثر بود و الشهرانی هم مرتکب اشتباهات فردی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز