خبرگزاری کار ایران

بلبلی: رضایت‌نامه‌ام را گرفتم / شرمنده هواداران فولاد هستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۴۲۵

مهاجم تیم استقلال اعلام کرد با دریافت رضایت‌نامه از این تیم جدا شده است.

به گزارش ایلنا، محمد بلبلی پس از خروج از باشگاه استقلال تهران در مورد جدایی از این تیم گفت: برای دریافت رضایت‌نامه آمده بودم و نامه‌ای که از آقای مجیدی گرفته بودم را به آقای آجورلو دادم تا آن را امضا کنند و کارهای لازم برای جدایی را انجام بدهم. 

بلبلی در پاسخ به این سوال که به دنبال رضایت‌نامه قطعی بود یا خیر، گفت: صحبتی در این مورد نشد ولی اینطور که بیان شده باید قطعی جدا شوم و برای همین دارم کارهایم را انجام می‌دهم. 

او در مورد اینکه آیا مقصدش مشخص شده یا خیر، گفت: فعلا معلوم نیست. اول باید رضایت‌نامه را ثبت کنم و بعد به دنبال تیم باشم. 

بلبلی همچنین درمورد اینکه با فراز کمالوند گفتگو داشته یا خیر، گفت: نه فعلا صحبتی نشده ولی بعد از اینکه رضایت‌نامه را گرفتم در این تصمیم می‌گیرم. 

او درمورد اینکه چرا نتوانست در استقلال موفق باشد، گفت: حرف زیاد است ولی چه بگوییم. محرومیت خیلی اذیتم کرد و خیلی عقب افتادم و از همه چیز دور شدم. با اینکه حقم نبود و به من قول‌های دیگری داده بودند و گفتند که باشگاه استقلال نمی‌گذارد که محروم شوم و جلوی آن را می‌گیرند. بعد خودم رفتم و شهادت دادم که باشگاه جریمه نشود و پنجره بسته نشود. اینطور شش ماه عقب ماندم و بعدش هم مصدوم شدم. هنوز اول راهم و اشتباهی که این اول راه انجام دادم خیلی به من کمک می‌کند. امیدوارم که هرگز چنین اتفاقی رقم نخورد و از اینجا یک عذرخواهی بزرگ از هواداران فولاد می‌کنم و شرمنده آنها هستم. شرایط طوری نبود که بخواهم فولاد محروم شود از اینجا از همه آنها عذرخواهی می‌کنم.

او در مورد اینکه آیا خواسته خودش بوده که جدا شود، گفت: بله درصدی از سوی خودم بود و درصدی هم کادرفنی می‌خواستند که جدا شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز