خبرگزاری کار ایران

جبیره: قصد داشتم به یکی از تیم‌های بزرگ تهرانی بروم/ به صنعت نفت آمدم تا دوباره به تیم ملی برسم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۳۵۲

مهاجم صنعت نفت از حضور مجددش در این تیم ابراز شادمانی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رضا جبیره مهاجم فصل گذشته پیکان تهران با عقد قراردادی دوباره راهی فوتبال آبادان شد تا بار دیگر لباس صنعت نفت آبادان را برتن کند.

جبیره در گفتگو با خبرنگار ما در ابتدا در مورد حضورش در پیکان اظهار داشت: از مجموعه خوب پیکان از مدیر عامل تا کادر فنی و تدارکات و همبازیانم که افتخار همکاری با آنها را داشتم و یکسال در کنار آنها بازی کردم ممنونم. حقیقت این است که فصل گذشته که نفت آبادان را ترک کردم  قصد داشتم به یکی از تیم‌های بزرگ کشور ملحق شوم اما متاسفانه همین که از آبادان جدا شدم و خداحافظی کردم با بی‌مهری و کم کاری یک شخص به ظاهر دوست در آخر سر از پیکان درآوردم. سال خوبی از لحاظ حضور در میدان داشتم اما  چون سبک تاتار دفاعی بود خودم به هیچ وجه از خودم راضی نبودم و نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

جبیره در مورد حضور مجددش در تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: صنعت نفت خانه‌ی خودم و تیمی است که فوتبالم را به آن مدیون هستم و هر چه دارم از این تیم است. آماده‌ام که دوباره از فوتبال لذت ببرم و همان بازیکنی شوم که با این پیراهن به تیم ملی رسیدم. واقعاً دلم برای آبادان و فوتبالش خیلی تنگ شده بود و خوشحال هستم در اینجا حضور دارم.

او در مورد کار با علیرضا منصوریان گفت: به نظرم کار با ایشان لذت بخش است. ایشان دارای پیشینه‌‌ی خیلی خوب و قوی هستند و  امیدوارم با ایشان بهترین عملکرد را درصنعت داشته باشیم. واقعاً در این مدت کوتاهی که از تمرینات می‌گذرد هر روز دوست دارم زودتر به تمرین بروم و چیزهای جدیدی یاد بگیرم.

بازیکن صنعت نفت در خصوص هواداران این تیم اظهار داشت: لحظه شماری می‌کنیم که هوادارانمان را دوباره داخل استادیوم ببینیم. فوتبال در حضور آنها واقعا چیز دیگری است. با حضور آنها ما وقعا دوازده نفره هستیم. قول میدهم تا آخرین توانی که دارم برای آبادان و آبادانی بجنگم و برای اینکه پرچم تیم و شهرم بالا بماند یک لحظه از هیچ کوششی دریغ نمیکنم.

وی در پایان در مورد پیش بینی خود از عملکرد صنعت نفت در لیگ بیست و یکم گفت: انشاءالله اگر مسئولین تیم را حمایت کنند و دغدغه‌های سال‌های قبل را نداشته باشیم مطمئناً می‌توانیم بهترین نتایج را رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز