خبرگزاری کار ایران

به آجورلو توصیه می‌کنم که مراقب اطراف خود در استقلال باشد

رویانیان:سمیعی 100 میلیارد بدهی گذاشت و رفت/ پرسپولیس حالاحالاها بی‌رقیب است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۵۰۵

مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص حضور وزیر ورزش جدید واکنش نشان داد.

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حضور حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ایشان از مدیران ورزشی ایران است. انتخاب دولت و رأی مجلس بوده است. انشاالله بتواند به صورت مستقل سیاست‌های ورزش را پیگیری و عملی سازد.

وی در خصوص استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس افزود: ایشان یک مقطع کوتاه به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد. درواقع یکسری بدهی‌ها بر جای گذاشت که بالغ بر 100 میلیارد تومان بوده است. خدا را شکر ایشان بعد از این اتفاقات دچار حاشیه نشد و به نوعی جان سالم به در برد.

رویانیان درباره حضور مصطفی آجرلو در مدیریت استقلال بیان داشت: تجربه ایشان در خصوص باشگاهداری زیاد است او می‌تواند از تجربیات گذشته‌اش برای موفق شدن استقلال کمک کند. سردار درواقع در حوزه ورزش کارش را بلد است فقط به او توصیه می‌کنم که مراقب اطراف خود باشد زیرا فضای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با جاهای دیگر متفاوت است.

وی ادامه داد: درست است که به عنوان یک نظامی در گذشته در پرسپولیس مدیریت کرده‌ام اما این را هم بگویم درواقع استقلال به نوعی همیشه رقیب ما بوده و این تیم هم مانند پرسپولیس هوادار دارد، البته کمتر از ما اما دولت باید برای این دو باشگاه بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ کند. شما نگاه کنید از سال 90 تا 1400 در طول 10 سال 8 مدیرعامل فقط در پرسپولیس جابه‌جا شده است که این مصداق واقعی بی‌ثباتی در مدیریت است، هر مدیری هم که آمده گرفتار شده است و این باعث می‌شود که خود مدیران از نظر وجهه خراب شوند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس به واسطه حضور برانکو و همچنین مدیریت خوب آقایحیی و کادر فنی فوق‌العاده‌اش توانسته ثبات خود را در این سالها حفظ کند که چهار قهرمانی پیاپی نمونه این اتفاق است.

رویانیان در پایان گفت: درواقع ما اکنون نباید این دو باشگاه را باشگاه خطاب کنیم بلکه اینها فقط دو تا تیم هستند با کلی هوادار. امیدوارم امسال هم پرسپولیس قهرمان شود زیرا این طوری که من مشاهده کردم پرسپولیس حالاحالاها بی‌رقیب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز