خبرگزاری کار ایران

دباغی: با روحیه پیروزی به رقابت با اردن می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۴۵۴

مهاجم تیم ملی فوتبال بانوان می گوید یک تیم همدل با کادر فنی بسیار عالی داریم و می خواهیم بهترین عملکرد را برابر اردن از خود به جای بگذاریم.

به گزارش ایلنا، هاجر دباغی درباره بازی فردا تیم ملی فوتبال بانوان برابر اردن گفت: اردن در این چند سال خیلی پیشرفت کرده است، در یکسال گذشته مدام در اردو بودند و بازیهای دوستانه زیادی داشتند. با توجه به اینکه کادر فنی این تیم را کاملا برای ما آنالیز کرده و نکات مختلفی را درباره این مسابقه به ما یادآوری کرده است، اگر بازیکنان مو به مو برنامه های تاکتیکی و تکنیکی کادر فنی را فردا در زمین مسابقه پیاده کنند، مطمئنا با همدلی یکدیگر می توانیم با اجرای یک بازی خوب سربلند از زمین مسابقه خارج شویم و به هدف اصلی مان که صعود به مسابقات جام ملتهای آسیا 2022 هند است، دست پیدا کنیم.

زننده گل چهارم تیم ملی فوتبال بانوان برابر بنگلادش گفت: در رده های پایه تیم ملی فوتبال بانوان تجربه بازی با بنگلادش را داشتم. در بازی مقابل این تیم به برد پرگل نیاز داشتم که با روحیه مضاعف تری به مصاف اردن برویم. حتی می توانستیم گل های بیشتری را هم بزنیم که این اتفاق رخ نداد. کادر فنی بازیهای جدید این تیم را برایمان آنالیز کرده بود و با توجه به کوتاهی قد دروازه بان و تک موقعیتی که در اختیار من قرار گرفت، خدا را شکر توانستم از این موقعیت بدست آماده بخوبی استفاده کنم و گل چهارم ایران را به ثمر برسانم و 3 امتیاز کامل این مسابقه را بدست آوردیم.

مهاجم تیم ملی اضافه کرد: این دوره حمایت از ما خیلی خوب بود و فدراسیون سنگ تمام گذاشت و بازیکنان بازی به بازی بهتر شده و عملکرد خوبی را از خود نشان دادند. پست اصلی ام مهاجم است ولی هر جا که کادرفنی نیاز داشته باشد بازی می‌کنم.

دباغی در پایان خاطر نشان کرد: آمادگی تیم ایران بالاست و بچه ها روحیه خوبی برای مصاف با اردن دارند. در این دو روزه نیز تمرینات خوب منظم و دقیقی را در اینجا پشت سر گذاشتیم و قصد داریم با روحیه پیروزی به رقابت با اردن می رویم. قطعا یک تیم همدل با کادر فنی بسیار عالی داریم می‌خواهیم بهترین عملکرد را برابر اردن از خود به جای بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز