خبرگزاری کار ایران

آلگری بدون رونالدو بازسازی می‌کند

رفت و بازگشت یوونتوس به جهنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۳۰۴

بازی یوونتوس در مصاف با اسپزیا نشان می‌دهد که آلگری مشکلات بزرگتری نسبت به خروج رونالدو دارد!

به گزارش ایلنا، گل‌های فوق ستاره پرتغالی به وضوح در حال از دست رفتن است، اما خط دفاع بیانکونری به هم ریخته است، زیرا خط میانی همچنان به زحمت خود ادامه می‌دهد. این آخرین چیزی بود که یوونتوس به آن نیاز داشت. فقط این نبود، اسپزیا شامگاه چهارشنبه برابر آن‌ها گل تساوی را به ثمر رساند، اما امانوئل گیاسی گل زد و جشن گل رونالدو را تقلید کرد.

بازیکن ملی پوش غنا فقط از اسطوره خود تقلید می‌کرد، اما اینطور به نظر می‌رسد که مورد تمسخر طرفداران بیانکونرس بود. شاید رونالدو رفته باشد، اما مطمئناً او در یوونتوس فراموش نشده است. هنوز نه، حداقل ماهیت و به ویژه زمان خروج او هنوز در رتبه اول قرار دارد. هم موفقیت ماندن او در تورین و هم تاثیر خروجش، بارها و بارها در بدترین شروع یووه در یک فصل سری آ از سال 1961 تاکنون تحت تأثیر قرار گرفته است. اما ماسیمیلیانو آلگری قبل از سفر به اسپتزیا گفته بود که دیگر زمان صحبت کردن در این مورد به پایان رسیده است.

او سه شنبه به خبرنگاران گفت: "60 سال است که یوونتوس پس از چهار بازی ابتدایی فصل دو امتیاز کسب کرده است.  ما فقط باید برنده شویم. "

 و آنها چنین چیزی را هم انجام دادند. یوونتوس کار خود را با پیروزی 3-2 آغاز کرد و در حالی که این نتیجه قانع کننده نبود، مطمئناً ضروری بود. به هر شکل بانوی پیر روز خود را در منطقه سقوط آغاز کرده بود. اما نکته نگران کننده این است که این بازی شبیه یک نبرد بین دو تیم برای بقا بود، یک مسابقه بی کیفیت بین دو تیم که قادر به دفاع کردن از دروازه خود نیستند!

رفت و بازگشت یوونتوس به جهنم

آلگری اعتراف کرد که تیمش خوش شانس بوده که در اوایل نیمه دوم با نتیجه 3-1 سقوط نکرده است، اما او بدیهی است که برخی از نکات مثبت را از بازی خارج خواهد کرد. ماتیس دی لیخت که بهترین بازیکن زمین شد نمایش خوبی داشت. درست مثل یووه، دی لیخت شروع سختی را در این فصل داشته است. اگر جورجو کیه لینی در آستانه بازی تب نکرده بود، او حتی بازی نمی‌کرد! میانجی‌گری او به دلیل آینده دی لیخت در یووه توسط مینو رایولا، نماینده خود او، مورد تردید قرار گرفته است. بنابراین، یک گل تعیین کننده، پاسخی کامل به همه انتقادات و جنجال‌هایی بود که درباره او به راه افتاده بود. وی بعداً به DAZN گفت: "من فقط باید برای پیشرفت کار کنم. دریافت انتقاد طبیعی است. من چیزهای زیادی دریافت کرده‌ام، اما برای من این مهم نیست. تنها چیزی که اهمیت داشت سه امتیاز بود."

و یووه نه تنها به دی لیخت بابت حداکثر توان خود، بلکه به فدریکو کیه زا هم بدهکار بود. در واقع، در حالی که بازیکن ملی پوش هلندی نتیجه بازی را به نفع میهمان حل و فصل کرده است، این ستاره قهرمان ایتالیا در یورو 2020 بود که آن‌ها را به بازی برگرداند. مویزه کین با یک بازی هوشمند در لیگوریا دروازه را باز کرده بود اما یووه در خطر واقعی دور زدن گل‌های بیشتر از موقعیت پیشرو به نظر می‌رسید. در سه بازی از چهار بازی ابتدایی فصل جدید، بیانکونری پس از کمرنگ شدن توان فیزیکی در نیمه دوم برتری خود را از دست داد‌ه‌اند. بنابراین، عقب افتادن در دقیقه 50 با گل‌های گیاسی و جانیس آنتیست به هیچ وجه نشانه خوبی نبود.

با این حال، کیه‌زا بعد از این که توپ را از بین پاهای دیمیتریس نیکولاو رد کرد، گل تساوی. این به ثمر رساند. این یک گل بود که کاملاً نشان دهنده استعداد و سرسختی چنین وینگری بود و همچنین بر این نکته تأکید می‌کرد که چرا بسیاری او را به عنوان بازیکنی که می‌خواهد رونالدو جایگزین رونالدو باشد - اگر او در نیم فصل دوم فصل گذشته این نقش را بر عهده نگرفته بود - می‌بینند.

درست مانند دی لیخت، تلاش کیه‌زا هنوز به نتیجه نرسیده بود، تا حدی به دلیل مصدومیت ناشی از بازی‌های ملی اما زمزمه‌هایی از تنش بین بازیکن و مربی او نیز وجود داشت. آلگری مطمئناً در مطبوعات به وضوح اعلام کرده بود که انتظارات بیشتری از کیه زا دارد، زیرا عملکرد این مهاجم پس از تعویض در تساوی 1-1 با میلان در آخر هفته به طور خاص تحت تأثیر قرار نگرفته بود.

ظاهراً کیه‌زا نیاز به "بالغ شدن" داشت.  بنابراین، پس از پاسهای کلیدی بیشتر (هشت)، تکل (شش)، دوئل (20) و پاس‌های موفق (شش) بیش از هر بازیکن دیگری در زمین، آیا این پاسخی بود که مربی از بازیکن 23 ساله انتظار داشت؟  آلگری پس بازی به خبرنگاران گفت: "من مجبور نیستم منتظر پاسخ کسی باشم."

مربی به وضوح هنوز روحیه خوبی نداشت. او آزادانه اعتراف کرد که یووه در واقع بیشتر از شانس‌های مشخص خود در مصاف با اسپزیا نسبت به مسابقه میلان استفاده کرده بود. با این حال، او خوشحال بود که آن‌ها برای پیروزی خود تلاش کرده‌اند.

رفت و بازگشت یوونتوس به جهنم

او به DAZN گفت: "خوشبختانه ما در یک مسابقه که رنج کشیدیم، بردیم.  در غیر این صورت، ما ممکن است فکر کنیم که خوب کار کرده‌ایم و دیگر کاری برای انجام دادن وجود ندارد، در حالی که در واقع چیزهای زیادی برای بهبود و پیشرفت وجود دارد."

او مطمئناً همان جا روراست بود. برخی از تماشاگران وسواس زیادی برای از دست دادن رونالدو دارند، اما مناطق مشکل دار یووه در خط میانی و خط دفاعی باقی می‌ماند. آنها 19 بازی در سری آ دروازه خود را بسته نگه نداشتند - یک چرخه رقت انگیز که تا مارس ادامه دارد - در حالی که در پنج بازی ابتدایی خود هشت گل به ثمر رسانده‌اند. فصل ۱۱-۲۰۱۰ هم چنین وضعیتی بود البته، آنتونیو کونته به سرعت آن تیم را به قهرمان تبدیل کرد و امید این است که آلگری بتواند در دومین دوره حضور خود در تورین نیز همین کار را انجام دهد. با این حال، همانطور که آندره آ بارزالی، مدافع سابق یووه خاطرنشان کرد: «دو سال گذشت بازیکنان تغییر کرده‌اند.»

آلگری ممکن است مشکلی با رفتن رونالدو نداشته باشد؛ او می خواست بدون این بازیکن پرتغالی در سال 2019 تیمش را بازسازی کند. اکنون مشکل این است که یووه از نظر ورزشی و مالی وضعیت بسیار بدتری دارد. آنها سعی کردند در دو جهت بسیار متفاوت حرکت کنند، ابتدا با مائوریتزیو ساری و سپس آندره آ پیرلو و اکنون خود را در همان جایی که شروع کرده بودند، پیدا کردند، فقط با پول کمتر، بدون رونالدو و یک تیم نامتعادل.

با توجه به این مسائل مالی، آلگری در طول تابستان به تمام خریدهایی که می‌خواست نرسید و چند بازیکن را تحت تاثیر قرار نداد ، همچنین آن‌ها دو نفر از هافبک‌ها یعنی آدرین رابیوت و وستون مک کنی را به خاطر پایان بدشانسی خود در این هفته به عنوان مصدوم جدید معرفی کرده‌اند. پس از تساوی میلان، او در حالی که از زمین بیرون می‌‌رفت، فریاد زد: "و این [بچه‌ها] می‌خواهند برای یوونتوس بازی کنند!"

آن‌ها حداقل برای پیراهن‌شان مقابل اسپزیا جنگیده بودند، همانطور که آلگری اعتراف کرد. او گفت: "من باید از بازیکنان تعریف کنم زیرا بازی با چنین تیم خوبی مثل اسپزیا کار آسانی نبود و امروز کمتر عصبانی هستم زیرا نمی‌خواهم هر روز بچه ها را نقد بزنم اما ما باید آن‌ها را از محدوده راحتی خود خارج کنیم، در غیر این صورت، این یک آشفتگی خواهد بود."

احتمالاً قبلاً چنین بوده است. یووه ممکن است از سه تیم قعر جدول خارج شود اما مطمئناً هنوز از مشکل خارج نشده است. باشگاه هنوز هزینه بحران اقتصادی ناشی از کرونا و پایان ناگهانی "پروژه رونالدو" را محاسبه می‌کند. مشکلات آنها ریشه‌ای عمیق دارد. اما پیروزی در اسپزیا تا حدودی به آن‌ها فرصت می‌دهد.  همانطور که گاتزتا دلو اسپورت اظهار داشت، ماجرای یووه شبیه به " رفت و بازگشت به جهنم" بوده است، اما تلاش آن‌ها در مچ اندازی با رقبای کسب قهرمانی در سری آ دیر شروع شده است. حالا آن‌ها فقط باید برنده شوند ...

مارک دویله - گل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز