خبرگزاری کار ایران

هاشم‌زاده: می‌خواهیم فوتسال هم مثل والیبال مردم ایران را خوشحال کند/ برای باخت به مصاف آرژانتین نرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۱۵۰

مربی تیم ملی فوتسال در مورد شرایط این تیم در جام جهانی صحبت کرد.

محمد هاشم زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی اظهار داشت: بازی‌های خوبی در دور گروهی داشتیم و دو برد خیلی خوب به دست آوردیم و در بازی با آرژانتین هم می‌توانستیم پیروز باشیم ولی مصدومیت دو بازیکن و یک مقدار هم بدشانسی باعث شد نتوانتیم نتیجه لازم را کسب کنیم. از طرفی با توجه به شرایط جدول و حریف مرحله بعد خیلی هم برد این دیدار برای ما واجب نبود و شاید همین موضوع هم در انگیزه ما برای این بازی تاثیرگذار بود. نکته مهم دیگر اینکه باید به فکر حفظ سلامتی بازیکنان و مصدوم نشدن آنها هم می‌بودیم.

وی در مورد اینکه با توجه به شرایط جدول گفته می‌شود ایران تمایلی به برتری مقابل آرژانتین نداشت گفت: نه اینطور نبود که بخواهیم ببازیم یا عمدی در آن وجود داشته باشد. من گل دوم را هم زدیم که داور نپذیرفت و واقعاً تلاش کردیم نتیجه بگیریم ولی همانطور که گفتم شرایط باعث شده بود محتاط باشیم و مسائل انگیزشی هم تاثیرگذار است.

مربی تیم ملی فوتسال در مورد تقابل با ازبکستان توضیح داد: ازبکستان حریف سرسختی برای ما خواهد بود و در سال‌های اخیر هم در آسیا رقیب جدی تیم ما بوده است ولی خب به هر حال ما به اینجا آمدیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم و قرار نیست از این مرحله حذف شویم و همه تمرکزمان روی برد است و امیدوارم به مرحله بعدی صعود کنیم.

هاشم زاده در مورد اینکه تا چه مرحله‌ای بالا خواهیم رفت هم خاطر نشان کرد: فعلاً همه فکر و ذکر و تمرکز ما روی بازی با ازبکستان است و به قدم بعدی فکر نمی‌کنیم ولی انتظار از تیم ما بالاست و اینجا هستیم تا برای نام ایران در جام جهانی افتخار آفرینی کنیم. این روزها مردم خوب ما به خاطر موفقیت والیبال خوشحال هستند و ما هم می‌خواهیم مثل والیبالیست‌ها مردم را خوشحال کنیم.

وی در مورد وضعیت آمادگی بازیکنان هم گفت: دو مصدوم داریم که اولادقباد و طیبی هستند و سایر بازیکنان آماده اند و مشکل خاصی برای این بازی ندارند. از مردم می‌خواهیم مثل همیشه دعای خیر خودشان را بدرقه راه ما در این میدان کنند و امیدوارم دست پر خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز