خبرگزاری کار ایران

آنجلوتی: خوش شانس هستم چنین بازیکنانی را در اختیار دارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۱۴۹

سرمربی رئال مادرید از عملکرد بازیکنانش راضی است.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید شب گذشته  موفق شد با پیروزی درخشان 6 بر یک صدرنشینی خود را در هفته ششم تثبیت کند. مارکو آسنسیو موفق شد در این بازی هتریک کند اما ستاره بی چون و چرای سانتیاگو برنابئو، کریم بنزما بود.

کارلو آنجلوتی پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

آسنسیو می تواند بین خطوط بازی کند زیرا در چنین شرایطی به حریف ضربات زیادی وارد می کند. امشب تغییراتی دادم تا بعضی از بازیکنان استراحت کنند. قصد من وقت کشی نبود. چندین بازیکن می توانند در پست کاسمیرو بازی کنند اما از نظر دفاعی او بهترین است. من تلاش می کنم با تجربه ام تیم را پیشرفت دهم. تمام توانم را می گذارم. خوش شانس هستم که چنین تیم شجاعی را هدایت می کنم که کیفیت بالایی دارند و زود یاد می گیرند. آسنسیو خوب کار کرد. امیدوارم هفته آینده هم 3 گل بزند! نفرات من تلفیق خوبی از بازیکنان باتجربه و جوان هستند. کیفیت بازیکنان جوان ما بالا است اما تجربه هم بخش مهمی از فوتبال است. خوشحالم که بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند، امشب خوب کار کردند: ایسکو، یوویچ، آسنسیو. 

آنچلوتی در مورد درخشش بنزما گفت:

 

واضح است که بنزما خیلی خوب کار می کند. فکر کردن به اینکه او تا اینجا 8 گل به ثمر رسانده، باعث می شود به این توجه نکنیم که او با توپ هم خیلی خوب کار می کند. او از هر لحاظ بازیکن کاملی است. وقتی که بنزما خسته باشد، یوویچ جانشین او خواهد شد. فکر می کنم آینده رئال مادرید با بازیکنانی مانند والورده، کاماوینگا و بلانکو تضمین شده است و زمان حال هم با کاسمیرو، مودریچ و کروس. خط هافبک ما از هر لحاظ قدرتمند است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز