خبرگزاری کار ایران

ایراندوست: باید پیروزی برابر بنگلادش را فراموش کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۹۶۹

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان می گوید از همه شاگردانم راضی هستم، چه بچه هایی که بازی کردند و چه آنهایی که روی نیمکت بودند.

به گزارش ایلنا، مریم ایراندوست پس از پیروزی 5 بر صفر ملی پوشان برابر بنگلادش گفت: بچه های ایران امروز فوق العاده ظاهر شدند، تمام برنامه های تاکتیکی  که تمرین کرده بودیم، به اجرا درآورند. ما تیم بنگلادش را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. نقطه ضعف شان سمت راست بود و این نکته را بچه ها به خوبی می دانستند و از این فضاها بخوبی استفاده کردند تا حملات زیادی را ما از جناحین داشته باشیم. خدا را شکر بچه ها با مهارت های فنی و سرعتی که به بازی می دادند، توانستند این مسابقه را با پیروزی پرگل 5 بر صفر از زمین مسابقه خارج شوند.

وی در ادامه اضافه کرد: همانطور که می دانیم تیم بنگلادش هم بازیکنان سرعتی زیادی داشت. هدف ما این بود که مرکز زمین را مهار کنیم، بخاطر اینکه سه بازیکن خوب شان شماره 10، 11 و 6 در مرکز زمین بازی می کردند که خوشبختانه تمام نکات فنی را که قبلا گفته شده بود، دختران باهوش ایران توانستند به اجرا در بیاورند و کاملا شرایط بازی را به نفع خودشان پیش بردند. البته گل زود هنگامی  که در دقیقه 4 به ثمر رساندیم برای تیم بسیار روحیه بخش بود.

سرمربی تیم ملی بانوان گفت: از همه شاگردانم راضی هستم، چه بچه هایی که بازی کردند و چه آنهایی که روی نیمکت بودند. تمام هم و غم ما این بود که این همدلی و انسجام را  به تیم بدهیم و بعد از سالها تیم ملی، یک تیم متحد و یکدستی باشد که خوشبختانه این شرایط در تیم رقم خورد. از لحظه ای که داور سوت پایان بازی را زد باید بگویم برای ما بازی بنگلادش تمام شد و به بازی با اردن فکر می کنیم.

ایراندوست درباره حریف بعدی ایران گفت: اردن تیم خیلی خوبی است و کاملا فوتبال بازی می کند. سه تا چهار بازیکن لژیونر دارد که در سطح اروپا بازی می کنند. قطعا این تیم را هم آنالیز کردیم و برنامه هایی برای آن داریم. در فاصله دو روز مانده به این دیدار دو جلسه تمرینی خواهیم داشت تا بازیکنان با شرایط آماده تر و ریکاوری مناسبی بتوانند روز شنبه سوم مهرماه به مصاف این تیم بروند تا به هدف مان که همان صعود به جام ملت های آسیا 2022 هند است، دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان ضمن تشکر از رئیس فدراسیون گفت: قبل از همه اینها باید از فدراسیون فوتبال و شخص عزیزی خادم و همین طور موسوی تشکر کنم. در همین چندر روزی که ما در ازبکستان هستیم همواره پیگیر امور تیم هستند و شرایط بچه ها را رصد می کنند و همین حمایت ها باعث می شود که بچه ها انگیزه شان دو برابر شود. همچنین پاداشی که به بازیکنان می دهند، هم اینها برای عملکرد بچه ها و بهتر شدن تیم کمک بسزایی می کند. امیدوارم همه مردم از بازی امروز دختران ایرانی لذت برده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز