خبرگزاری کار ایران

موسوی: پیروزی برابر بنگلادش حاصل تلاش شبانه روزی بازیکنان و کادر فنی تیم بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۹۶۸

رییس کمیته بانوان پس از کسب پیروزی ملی پوشان ایران برابر بنگلادش گفت: امیدوارم پیروزی دختران ایران زمین ادامه دار باشد.

به گزارش ایلنا، شهره موسوی، رییس کمیته بانوان در خصوص اولین پیروزی تیم ملی فوتبال بانوان از سری رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا 2022 هند، گفت:این پیروزی را به همه مردم ایران مخصوصا بانوان کشورم تبریک می‌گویم. امیدوارم پیروزی دختران ایران زمین ادامه دار باشد.

وی گفت: همانطور که میدانید این تیم پس از دو سال مجددا تمرینات خورا از سر گرفت و پس از حضور در تورنمنت بلاروس و دیدار دوستانه برابر ازبکستان، توانست اولین بازی خود را برابر بنگلادش با نتیجه پرگل ۵ بر صفر پشت سر بگذارد. این پیروزی حاصل تلاش شبانه روزی دختران تیم ملی فوتبال ایران، سرمربی و کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان است که به آنها خسته نباشید و تبریک می‌گویم.

رییس کمیته بانوان در پایان ضمن تشکر از حمایتهای رییس فدراسیون فوتبال گفت: با حمایتهای رییس فدراسیون فوتبال در راستای برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی، اولین پیروزی در نخستین دیدار از دور مقدماتی کسب شد. امیدوارم این پیروزی ها ادامه دار باشد و با شکست تیم اردن، ملی پوشان با دست پر به کشور بازگشته و عملکردشان برگ زرینی در تاریخ فدراسیون فوتبال باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز