خبرگزاری کار ایران

ماجدی: فدراسیون همکاری همه جانبه با هیات فوتبال استانها را در برنامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۸۲۳

عضو هیات رییسه و رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با سفر به یزد ضمن حضور در مراسم افتتاحیه فستیوال زیر 11سال در نشست مشترک با مدیران هیات فوتبال استان و دست اندرکاران فوتبال یزد شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی عضو هیات رییسه و رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه فستیوال زیر 11سال استان یزد حاضر شد و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه نیز در نشستی با رییس هیات فوتبال استان یزد شرکت کرد.

ماجدی در خصوص برگزاری نشست با حضور مسئولان هیات فوتبال استان و دست اندرکاران فوتبال یزد گفت: نشست بسیار خوبی بود و در نشست هم تاکید کردم که باید از شعار دادن دست کشید و وارد فاز اجرایی شویم. به این منظور، فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور همه گونه همکاری با استانها را در برنامه قرار داده است و هر استانی که تقاضایی داشته باشد، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

عضو هیات رییسه فدراسیون افزود: با حضور در نشست مشترک به سوالات زیادی که در حوزه کمیته جوانان، نحوه استعدادیابی، تیم‌های ملی و بخش بانوان از سوی مدیران و اهالی فوتبال یزد مطرح بود، پرداختیم و شفاف‌سازی خوبی صورت گرفت. بی‌تردید مسئولان هر کمیته فدراسیون نیز در صورتی که نیاز باشد، به استانها خواهند رفت و پاسخگوی سوالات خواهند بود.

وی تصریح کرد: در این نشست درخواست کردم که دختران بسیار مستعد استان یزد بیشتر مورد توجه و حمایت قرار بگیرند که دکتر فتحی مقدم، مسئول امور بانوان هیات فوتبال بسیار علاقمند نشان داد. همچنین درباره نقاط ضعف و وقت استان یزد در حوزه فوتسال و لزوم تهیه گزارش و ارائه آن به فدراسیون به بحث نشستیم و لازم است که مسئولان استانی همکاری لازم جهت توسعه بیشتر را با فدراسیون انجام بدهند.

ماجدی افزود: در بخش تیم‌های پایه از سوی مدیران هیات در نشست عنوان شد که تیم های خوبی در استان فعال است. در فستیوال زیر 11سال نیز شخصا نونهالان بسیار مستعدی را در زمین چمن دیدم که بی شک نیاز به بیشتر دیده شدن دارند.

رییس کمیته جوانان در پایان اظهار داشت: یزد باید تلاش کند تا مانند استانهای دیگر حداقل یک تیم در لیگ یک داشته باشد تا به واسطه آن جوانان استان انگیزه بیشتری پیدا کنند و از این طریق بازیکنان یزد در دید قرار بگیرند. لازم است از تفکری، رییس هیات فوتبال استان که همکاری زیادی جهت برگزاری این نشست با ما داشت تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز