خبرگزاری کار ایران

محمد علوی در گفتگو با ایلنا:

هواداران فولاد صبور باشند/ با حضور ویسی روزهای خوب در انتظار فولاد است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۶۱۶

سرپرست تیم فولاد معتقد است با حضور کادر بومی روزهای خوبی در انتظار این تیم است.

محمد علوی سرپرست تیم فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اردو این تیم در تهران گفت: ما در دو اردو کرج و تهران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازی تای دوستانه خوبی برگزار کردیم تا شرایط خود را برای حضور در لیگ برتر آماده کنیم و بعد از پایان یافتن اردو تهران روز شنبه راهی اهواز شویم. خدارا شکر کادرفنی در این مدت از عملکرد بازیکنان تیم راضی بوده است.

 

وی در مورد وضعیت بازیکنان این تیم نیز اظهار داشت: خدا را شکر بازیکنان در وضعیت خوب و قابل قبولی قرار دارند. موسی کولیبالی و پاتوسی نیز به اردو تهران اضافه شدند و تیم درحال کامل شدن است. با توجه به بسته بودن پنجره فولاد ما باید تمام تلاش خود را می‌کردیم که قرارداد بازیکنان را تمدید کنیم  و در این راستا تا حد ممکن با بازیکنان مذاکره کردیم و آنها را حفظ کردیم.  امیدواریم رفته رفته بازیکنان هماهنگ تر شوند تا خود را برای رقابت های لیگ برتر آماده کنیم.

 

علوی در خصوص کادرفنی فولاد و حضور عبدالله ویسی نیز اظهار داشت: ویسی مربی بزرگی است و فرزند خوزستان است. کارنامه ایشان کاملا مشخص است. او استقلال خوزستان را قهرمان لیگ برتر کرد و بعد از مدت‌ها شاهین بوشهر را به لیگ برتر آورد. مطمئنا با حضور ایشان در روی نیمکت فولاد و درایتی که دارند روزهای خوبی در انتظار فولاد و مردم خوزستان خواهد بود.

 

وی در پایان در خصوص حضور در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: واقعا کار سختی در پیش روی فولاد در آسیا و لیگ برتر است و با این وضعیت نمی‌توان قول قهرمانی داد. هر چند پنجره بسته‌است اما ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم اما متاسفانه چند مهره کلیدی از جمع ما جدا شدند. اما ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا نمایش خوبی از خود ارائه داریم. هواداران از ما انتظار دارند و ما نیز از آنها همچون سال گذشته می‌خواهیم صبر و حوصله به خرج دهند تا ان‌شاالله بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز