خبرگزاری کار ایران

کریمی: در صورت مالکیت مس، هواداران باید با تراکتور در تبریز خداحافظی کنند/ عوام‎‌فریبی نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۵۴۲

سرمربی تراکتور در مورد شرایط این تیم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، فیروز کریمی طی گفت‌وگویی صریح به بیان آخرین شرایط تیم پرداخت که بخش دوم این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

*یکی از مهم ترین دغدغه‌های هواداران، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات است...

به خاطر شکایت تعدادی از بازیکنان‌مان که نتوانستند کمکی به تراکتور کنند، پنجره نقل و انتقالات‌ بسته شده است. به دلیل اینکه هیچ کار موثری از این بازیکنان ندیده بودیم، کار را پیگیری کردیم. مسئولان حقوقی باشگاه با تمام توان‌شان به دنبال احقاق حق باشگاه بودند که متاسفانه کار به جایی نرسید و در این بین، پنجره نقل و انتقالات ما بسته شد. متاسفانه این اتفاق در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد.

با تلاشی که مالک و هیئت مدیره باشگاه انجام دادند، این مشکل تا قسمتی مرتفع شد و قرار است پنجره نقل و انتقالات تراکتور در طول هفته جاری باز شود. ما به صورت قاطع و کامل نتوانستیم در نقل و انتقالات شرکت کنیم، اما با نفراتی که در بازار نقل و انتقالات به عنوان بازیکن آزاد حضور داشتند،  صحبت کردیم. آنها نیز به دلیل احترامی که به تراکتور و هواداران داشتند، پیشنهاد ما را قبول کرده و به تمرینات ما آمدند.

سعی کردیم از بین نفراتی که می‌توانستیم جذب کنیم، بهترین‌ها را به تراکتور بیاوریم و با همین نفرات، تمرینات را آغاز کرده‌ایم. امیدواریم با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، قرارداد این بازیکنان را هم ثبت کنیم و بازیکنان تاثیرگذار جدید به خدمت بگیریم.

*نقش اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال و سایر نهادهای استان در  رابطه با مشکلات تراکتور چیست؟

هیچ اداره، سازمان و نهادی نه می‌تواند برای تراکتور هزینه آنچنانی کند و نه توانش را دارد. شرایط هم این اجازه را نمی‌دهد. اگر سازمانی بیرون از استان به دنبال خرید امتیاز باشگاه است، به دلیل عشق و علاقه به تراکتور نیست. اگر حتی صنایع مس بخواهد اقدامی برای خرید امتیاز باشگاه تراکتور بکند، به دلیل نوع سرمایه گذاری این مجموعه به دنبال چنین مسائلی هستند.

اگر هواداران ما فکر می‌کنند صنایع مس می‌خواهد سرمایه گذاری 300 میلیاردی در تراکتور انجام بدهد و تیم را هم در تبریز نگه دارد، خیلی سخت در اشتباه هستند. هواداران یا باید از وجود تراکتور چشم پوشی و خداحافظی کنند که این امکان وجود ندارد و مردم ما هم این اجازه را نمی‌دهند و یا پای تیم بمانند و حمایت کنند.

به عنوان اسپانسر، هیچ نهادی برای تراکتور 300 میلیارد تومان هزینه نمی‌کند. اگر هر شخصی اسپانسری پیدا کند که 300 میلیارد نه، فقط 100 میلیارد تومان برای تراکتور هزینه کند، من در بین دو نیمه دیدار مقابل پرسپولیس دست او را می‌بوسم. هر کس با هر جایگاهی چنین وعده‌ای می‌دهد، به دنبال عوام فریبی است و چنین موضوعی امکان پذیر نیست.

امروز از دل سرزمین آذربایجان، یک ترک غیور پیدا شده، امکاناتش را هم داشته و برای تراکتور هزینه می‌کند. وظیفه ما هم این است که دل او را نشکنیم. بگردیم و ببینیم چند نفر از این افراد می‌توانیم پیدا کنیم. ترک‌های غیوری در کشور ما حضور دارند که می‌توانند برای تراکتور هزینه کنند. آنها هم می‌توانند در کنار مالک و هیئت مدیره تراکتور قرار بگیرند و برای  سربلندی تیمی که متعلق به مردم است حمایت کنند. با شعار، دردی دوا نمی‌شود و یک ریال از کنار آن خارج نمی‌شود.

*سخن پایانی؟

در ابتدا آرزو می‌کنم که این ویروس منحوس از دنیا برود، چون خسته شدیم از بس همانند «زورو» یک ماسک به صورت‌مان زدیم. وجود طرفداران ما در استادیوم به اندازه کادر فنی مهم است. ما خیلی مظلوم واقع شدیم که همواره با پشت گرمی هزاران هوادار وارد ورزشگاه‌ها می‌شدیم، اما الان غریبانه به میدان می‌رویم.

من پس از 20 سال به تراکتور برگشتم و از شانس من، باز هم با مشکلاتی مواجه هستیم. در آن سال هم که من در تراکتور بودم، چنین مشکلاتی وجود داشت، اما کسی که ادعا می‌کند تراکتور را دوست دارد، باید در این روزها ادعایش را ثابت کند. با تمام وجود هستیم و از هواداران هم چنین انتظاری داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز