خبرگزاری کار ایران

فخرالدینی: تراکتور فصل قبل از امکانات اولیه یک باشگاه هم محروم بود/ به خاطر رسول خطیبی آلومینیوم را انتخاب کردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۰۶۶

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم در مورد همکاری با این باشگاه صحبت کرد.

میلاد فخرالدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضورش در آلومینیوم اظهار داشت: من پیش از آمدنم به این باشگاه تعریفش را از دوستان و همبازیان سابقم شنیده بودم که کادر مدیریتی خوبی دارد و همه چیزش روی اصول و حساب و کتاب است. یکی از دلایل دیگر آن هم حضور آقای خطیبی بود که سابقه همکاری با ایشان را داشتم و به خوبی با کار هم دیگر آشنایی داریم و این شناخت هم تاثیر بسزایی روی من داشت و به خاطر ایشان به آلومینیوم آمدم.

وی در مورد فصل سختی که با تراکتور پشت سر گذاشت، عنوان کرد: فصل واقعاً سختی داشتیم و شرایط خیلی نامناسبی در تیم و باشگاه تراکتور حکمفرما بود و خدا را شکر می‌کنم آن فصل کابوس وار را به هر شکل به انتها رساندیم و در نهایت جدا شدم. کار کردن در آن شرایط واقعاً سخت بود چراکه بازیکنان حتی در مقطعی امکانات اولیه برای تمرین کردن را نداشتند. مواردی که تمام باشگاه‌ها در اختیار دارند را تراکتور نداشت. تراکتوری‌ که فصل‌های قبل‌ترش از لحاظ امکانات فوق العاده بود ولی متاسفانه این وضعیت ادامه نداشت و تیم را خراب کردند.

مدافع آلومینیوم در مورد سایر پیشنهاداتش گفت: پیشنهاد معمولاً در فصل نقل و انتقالات وجود دارد و من هم چند پیشنهاد قابل توجه لیگ برتری داشتم ولی در نهایت با توجه به جمیع شرایط تصمیم گرفتم به اراک بیایم و من آلومینیوم را با فکر و تحقیق انتخاب کردم و مشورت‌هایی که گرفتم در این مورد موثر بود.

فخرالدینی در مورد وضعیت آلومینیوم هم توضیح داد: وضعیت خوبی داریم و فصل بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم و وارد مسابقات شویم و بهترین شرایط را رقم بزنیم. فکر می‌کنم تیم خوبی داریم و از همه نظر برای شروع فصل جدید آماده هستیم.

وی در مورد جابجایی مربیان در آلومینیوم و اینکه منصوریان قراردادش تمدید شد و سپس کنار رفت و رسول خطیبی به این تیم بازگشت، گفت: در مورد مربیان و قراردادشان من ورود نمی‌کنم و این مسائل به بازیکن ارتباطی ندارد و وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوم و مدیریت باشگاه باید در این خصوص صحبت کنند.

مدافع آلومینیوم در مورد فصل پیش رو هم توضیح داد: فصل سختی را در پیش داریم و با توجه به شرایط بازی‌ها و انتخابی جام جهانی و سایر موارد فصل خیلی فشرده و طولانی در پیش خواهیم داشت و این موضوع کار ما را سخت می‌کند ولی همه تلاش ما موفقیت تیم و خوشحال کردن مردم اراک است که به تیمشان عشق می‌ورزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز