خبرگزاری کار ایران

لیگ بیست و یکم با تماشاگران شروع می‌‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۸۱۵

تماشاگران فوتبال ایرانی در انتظار باز شدن ورزشگاه ها به روی خودشان هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از  اسفند ماه 98 و از زمان شیوع ویروس کرونا مسابقات فوتبال مدت زیادی دچار تعطیلی شد و پس از آن هم با شکل و شمایل متفاوتی از همیشه برگزار شد که تفاوت عمده آن در عدم حضور تماشاگران و برگزاری مسابقات در ورزشگاه های خالی از تماشاگر بود.

اگرچه سرعت واکسیناسیون در برخی کشورها باعث شده در چند ماه اخیر شاهد بازگشایی ورزشگاه ها به روی تماشاگران باشیم ولی در فوتبال ایران هنوز این اتفاق رخ نداده و این انتظار می‌رود در لیگ بیست و یکم شاهد چنین موضوعی باشیم.

سهیل مهدی در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها توضیح داد: ما دو سال است که تماشاگران را در اختیار نداریم و رنگ و بوی فوتبال ما بدون آنها دلخواه نیست و کنترل بازی بدون حضور تماشاگر هم برای ما به مراتب سخت تر از ورزشگاه خالی است. اولین کسی که از حضور تماشاگران خوشحال می‌شود خود ما هستیم و استقبال می‌کنیم و نیازمند حضور تماشاگران هستیم ولی بحث سازوکارش مطرح است که دستورالعملش باید از سوی وزارت بهداشت صادر شود و متناسب با آن باید سیستم حضور عزیزان در ورزشگاه طراحی شود و ما منتظر دستورالعمل سازمان های مربوطه هستیم و استقبال می‌کنیم و پیگیر آن هستیم.

وی در مورد اینکه این فرایند به شروع لیگ جدید می‌رسد یا نه، گفت: ما منتظر رسیدن دستورالعمل لازم هستیم و متناسب با آن آماده هستیم با حداکثر سرعت و حداقل اتلاف زمان آن را انجام دهیم و به مرحله انجام برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز