خبرگزاری کار ایران

مرتضی آقاخان: با خطیبی اختلاف نظر داشتم و نمی‌توانستم در آلومینیوم بمانم/ فصل جدید می‌خواهم خیلی چیزها را ثابت کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۷۱۸

مهاجم فصل گذشته آلومینیوم اراک در خصوص اخرین شرایط خودش توضیحاتی را ارائه کرد.

مرتضی آقاخان مهاجم فصل گذشته آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین شرایط خودش برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: من قراردادم در پایان فصل با آلومینیوم تمام شد و در حال حاضر می‌شود گفت بازیکن آزاد هستم و هنوز تیم فصل بعدم مشخص نیست. چند پیشنهاد دارم و مشغول مذاکره هستم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرار است تا چند روز آینده تیم جدیدم را مشخص کنم.

وی در خصوص مقصد احتمالی فصل بعد خودش ادامه داد: همانطور که گفتم پیشنهاداتی هست ولی هنوز به طور قطع مشخص نیست. با چند تیم صحبت‌های مقدماتی را انجام دادم و باید دید مذاکرات چطور پیش می‌رود و با کدام باشگاه در نهایت به توافق می‌رسم.

وی در خصوص اینکه چرا در آلومینیوم اراک نماند تصریح کرد: من آلومینیوم را دوست دارم ولی شرایط ماندن فراهم نبود. فصل گذشته بین من و آقای خطیبی اختلاف‌نظرهایی وجود داشت که شرایط برای همکاری فراهم نبود. من حتی در نیم فصل دوم فصل گذشته 90 درصد بازی‌ها را به میدان رفتم و دو گل به ثمر رساندم که فکر می‌کنم اگر کمی خوش شانس تر بودم حتی می‌توانستم گل های بیشتری را به ثمر برسانم. در کل به نظرم عملکرد خوبی داشتم ولی همانطور که گفتم نمی‌شد ادامه همکاری داد.

آقاخان در پایان در مورد فصل آینده گفت: در این چند فصل زیاد جابجایی داشتم که بیشتر آن به خاطر بدشانسی و شرایطی بود که دست خودم نبود ولی انگیزه زیادی برای فصل جدید دارم و مطمنم در فصل جدید حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت و تلاش می‌کنم به هر تیمی که بروم در آن تیم مثمر ثمر باشم و این فصل می‌خواهم خیلی چیزها را ثابت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز