خبرگزاری کار ایران

مشکلات ذوب آهن را همه می‌دانند

حسینی: هر وقت به تبریز می‌آمدم آرزو می‌کردم روزی برای تراکتور بازی کنم/ قراردادم را یک طرفه فسخ کردم/ نام «عبدالله» برای تراکتور برکت می‌آورد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۳۵۳

مدافع جدید تراکتور در مورد پیوستنش به این تیم و وضعیتش در فصل جدید صحبت کرد.

عبدالله حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیوستنش به تراکتور اظهار داشت: چند وقتی بود که از تراکتور پیشنهاد داشتم و اولین بار زمان فراز کمالوند به من پیشنهاد شد ولی مشکلات قراردادم یک مقدار طول کشید و خودم هم دوست نداشتم عجولانه تصمیم بگیرم و قصد داشتم تیم فصل بعدم را با دقت انتخاب کنم. چند پیشنهاد خوب دیگر هم داشتم ولی در نهایت تصمیم گرفتم تراکتور را انتخاب کنم و به این تیم بیایم.

وی در مورد دلیل انتخاب تراکتور گفت: من در این سال‌ها هربار به تبریز می‌آمدم و حالا تا قبل از کرونا که تماشاگر حضور داشت در ورزشگاه یادگار بازی می‌کردم و این جو و عشق و علاقه مردم به تیم‌شان را می‌دیدم آرزو می‌کردم روزی بتوانم برای این تیم بازی کنم و خوشحالم این فرصت در اختیارم قرار گرفت. ضمن اینکه دوست داشتم شاگردی فیروز کریمی را هم تجربه کنم و از این بابت هم خوشحالم.

مدافع تراکتور در مورد مشکلات مالی فصل گذشته این تیم و نگرانی بابت ادامه دار بودنش در فصل جدید گفت: همه باشگاه‌ها دل حال حاضر مشکل مالی دارند. تا جایی که می‌دانم به زودی قرار است پنجره تراکتور باز شود و مشکلات مالی هم در این فصل امیدوارم کمتر از قبل باشد و با یک تیم خوب و قدرتمند و بدون حاشیه فصل جدید را شروع کنیم.

حسینی در مورد جدایی از ذوب آهن توضیح داد: من با باشگاه قرارداد داشتم ولی به دلیل اینکه بند فسخ درصد دریافتی‌ام فعال شده بود از آن استفاده کردم و مدتی دوندگی داشت تا توانستم رسماً و قانونا یک طرفه فسخ کنم و به تراکتور بیایم.

وی در مورد مشکلات ذوب آهن هم گفت: دوست ندارم در مورد ذوب آهن صحبت کنم و حاشیه ایجاد شود. ذوب آهن و هوادارانش را دوست دارم ولی مشکلات این تیم را همه می‌دانند و برای همین هر فصل بازیکنان زیادی جدا می‌شوند. امیدوارم این تیم هم به روزهای خوبش برگردد.

مدافع تراکتور در مورد انتظار از این تیم در فصل جدید گفت: انتظار از تراکتور همیشه بالاست. ما تیم خوبی داریم و به هواداران قول می‌دهم خودم و سایر بازیکنان در فصل جدید همه هم و غم‌مان را بگذاریم روی موفقیت تیم و از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم و هواداران هم مثل همیشه حامی تیم هستند و برای موفقیت ما دعا می‌کنند.

حسینی در رابطه با اهداف تراکتور در لیگ پیش رو هم توضیح داد: تیم خوبی داریم که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و همه تلاش ما این است که از فصل قبل عملکرد بهتری داشته باشیم و امسال بتوانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم.

وی در پایان در مورد شوخی‌هایی که در فضای مجازی با خریدهای جدید تراکتور و اشتراک آنها در نام «عبدالله» می‌شود گفت: هم عبدالله ناصری و هم علی عبدالله زاده بازیکنان خوب لیگ برتر هستند که به تراکتور آمدند. نام عبدالله به دلیل اینکه در آن از خدا یاد می‌شود یک نام پر برکت است و همیشه برای من خیر به همراه داشته است و مطمئنم امسال نام عبدالله برای تراکتور هم برکت به همراه دارد. امیدوارم سال جدید سال عبدالله‌های تراکتور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز