خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل چوکا: برای موفقیت نیاز به صبر و حمایت داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۰۳۹

مدیرعامل جوان باشگاه چوکا تالش از اهداف و برنامه‌های این تیم در لیگ دسته دوم سخن گفت.

به گزارش ایلنا، محمد رحمان‌سالاری مدیرعامل این فصل باشگاه چوکا تالش در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص آخرین اخبار این باشگاه توضیح داد: تمرینات تیم از حدود یک ماه پیش استارت خورد و اولین تیم دسته دومی بودیم که تمریناتمان را زودتر از همه، آغاز کردیم. روند تمرینات به خوبی طی می‌شود و هفته آینده به اردو خواهیم رفت. همچنین برنامه اردویی دیگری را نیز در کردان کرج برپا خواهیم کرد.

سالاری درخصوص سرمربی این تیم گفت: ما رزومه و عملکرد بیش از ۱۰ مربی را ارزیابی کردیم و در نهایت بر روی نام علی نظرمحمدی به جمع بندی رسیدیم. آقای نظرمحمدی در چند سال گذشته کارنامه موفقی داشته و جدای از این موضوع، وی از مربیان بومی و توانمند شمال کشور است که موفق شده در تیم‌های شمالی، نتایج خوبی بگیرد و بر همین اساس، ایشان را به عنوان سرمربی جدید جذب کردیم.

وی در پاسخ به نفرات جذب شده این تیم نیز اظهار داشت: تاکنون اکثر بازیکنان مد نظر سرمربی تیم را جذب کردیم. نفرات برتر لیگ دو فصل گذشته به همراه بازیکنان مد نظر لیگ یکی کادرفنی تاکنون جذب شده‌اند و روند مذاکرات با سایر بازیکنان نیز ادامه دارد. ما ۵ بازیکن لیگ یکی جذب کرده‌ایم که هنوز رسانه‌ای نشده و در زمان مناسب، از آنها رونمایی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه چوکا تالش در خاتمه عنوان کرد: باشگاه چوکا علیرغم تمامی شایستگی‌ها، فصل گذشته با بد بیاری سقوط کرد و در این فصل، هدف اصلی ما و کادرفنی و بازیکنان، صعود به لیگ دسته اول خواهد بود. کار بسیار دشواری در این راه داریم و از هوادارانمان انتظار صبر و حمایت بیشتری داریم زیرا چوکا با آنها زنده است و اگر آنها نباشند، موفقیت معنا و مفهومی نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز