خبرگزاری کار ایران

دیدار والیبال ایران و ژاپن پخش زنده می‌شود/ جدال صدرنشینی در دربی لندن/ میلان به دنبال شکست یوونتوس برای تداوم در صدرجدول

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۸۹۰

مسابقات فوتبال در اروپا امشب پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست چین حالا امروز از ساعت ۱۵:۳۰ باید در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن میزبان برود. این بازی به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد.

 

لیگ جزیره

 

هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با ۳ بازی پیگیری خواهد شد. از ساعت ۱۷:۳۰ برایتون در خانه به مصاف لسترسیتی خواهد رفت و وستهام نیز در خانه پذیرای شاگردان سولسشر در منچستریونایتد خواهد بود که این بازی از شبکه سه پخش خواهد شد. اما در حساس ترین بازی این هفته در دربی لندن از ساعت ۲۰ چلسی و تاتنهام برابر هم قرار می‌گیرند. این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

 

لالیگا اسپانیا 

 

در چارچوب هفته پنجم لالیگا نیز مایورکا - ویارئال، رئال سوسیداد - سویا و رئال بتیس و اسپانیول به مصاف هم می‌روند و در حساس ترین بازی هفته از ساعت ۲۳:۳۰ رئال مادرید و والنسیا مقابل هم قرار می‌گیرند.

 

بوندسلیگا 

 

از هفته پنجم بوندسلیگا آلمان نیز از ساعت ۱۸ اشتوتگارت به مصاف بایر لورکوزن می‌رود و از ساعت ۲۲ بورسیا دورتموند برابر یونین برلین و ولفسبورگ به مصاف اینتراخت فرانکفورت خواهد رفت.

 

سری آ ایتالیا

 

در چارچوب هفته چهارم سری آ ایتالیا ۵ بازی برگزار می‌شود که، امپولی - سامپدوریا، ونیزیا - اسپیتزا، هلاس ورونا - آاس رم، لاتزیو - کالیاری و در حساس ترین بازی هفته از ساعت ۲۳:۱۵ یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود به مصاف آث میلان خواهد رفت که این بازی از شبکه سه پخش خواهد شد.

 

 

سایر لیگ ها

 

از ساعت ۲۳:۱۵ در حساس ترین بازی هفته ششم لوشامپیونه فرانسه شاگردان پوچتینو در پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس برابر المپیک لیون قرار خواهند گرفت که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

در چارچوب هفته ششم لیگ برتر پرتغال نیز پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف موریرنسی خواهد رفت که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز