خبرگزاری کار ایران

آغاز هفته سرنوشت ساز استقلال؛ تکلیف مجیدی مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۲۱

اعضای هیات مدیره استقلال تهران این هفته تصمیم تأثیرگذاری در عملکرد تیم خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با ورود به آخرین هفته از شهریورماه اکنون باشگاه استقلال پیش از شروع فصل پاییز با اتفاقات گوناگونی رو به رو بوده که تصمیم گیری در مورد آن از سوی مدیران می‌تواند تاثیر مستقیمی روی عملکرد تیم داشته باشد.

استقلال هفته گذشته در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. با این شکست شاگردان فرهاد مجیدی از مسابقات آسیایی کنار رفتند تا در یک رقابت دیگر هم از دستیابی به جام بازبمانند.

آبی پوشان با هدایت فرهاد مجیدی که از میانه فصل پس از جدایی محمود فکری به تیم ملحق شد در لیگ برتر هم ناکام بودند و در جام حذفی هم اگرچه به یکقدمی جام رسیده بودند اما فولاد خوزستان این جام را به خانه برد.

اکنون مدیران استقلال به گفته احمد مددی در جلسه هیات مدیره که قرار است در هفته جاری برگزار شود، قصد تصمیم گیری و بررسی عملکرد کادرفنی را در پایان یک فصل فوتبالی دارند که نتیجه آن به احتمال کمی ادامه همکاری و حمایت از فرهاد مجیدی باشد.

وقتی از مددی در برنامه ورزشگاه درخصوص احتمال جدایی فرهاد مجیدی سوال شد او به مانند همیشه از جمله حمایت از کادرفنی صحبت نکرد و همینطور این احتمال را تکذیب نکرد و در مقابل پاسخ داد: «ما یک فصل فوتبالی مان به پایان رسید، جام حذفی هم به پایان رسید و پرونده لیگ قهرمانان آسیا هم بسته شد. این حق هیات مدیره و مدیرعامل است که جمع بندی کلی راجع به عملکرد سرمربی محترم تیم داشته باشد. آن چیزی که آقای ملکیان گفتند هم دقیقا همین بود. ما گزارش آقای پرویز مظلومی را بررسی می‌کنیم. ما به قضایا حرفه‌ای نگاه می‌کنیم. ما گزارش آقای مظلومی که هشت روز کنار تیم بوده را بررسی می‌کنیم؛ در آنجا ارزیابی و تصمیم‌گیری می‌کنیم.»

همچنین پس از اظهارات مددی، بیانیه روز گذشته باشگاه هم شبهه برانگیز بود. پس از تذکر به هواداران جهت برگزاری تجمع احتمالی در اعتراض به وضعیت فعلی استقلال، در بخش پایانی بیانیه جمله‌ای به چشم می‌خورد که مضمون آن حمایت از باشگاه حتی در صورت برکناری کادرفنی فعلی بود: «باشگاه استقلال در پایان با در نظر گرفتن احساسات به حق هواداران که از نتایج تیم محبوبشان در فصل اخیر در لیگ برتر، جام حذفی و لیک قهرمانان آسیا جریحه‌دار شده است اعلام می‌دارد که هوشیاری هواداران در روزهای آتی می‌تواند گره‌گشا باشد.»

اکنون هفته سرنوشت ساز استقلال آغاز شده است و باید منتظر ماند و دید مدیریت فعلی قصد ادامه همکاری با مجیدی را خواهند داشت یا همانند فصول اخیر سرمربی جدیدی انتخاب می‌شود و او هم با بهانه اینکه تیم را خودش در نقل و انتقالات زیر نظر نداشته از دستیابی به جام‌ها بازمی‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز