خبرگزاری کار ایران

لیگ اروپا

وستهام پیروز دیدار برابر یاران محرمی در شب شکست لاتزیو و پیروزی بایرلورکوزن

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۹۶۹

لاتزیو در اولین دیدار خود در لیگ اروپا شکست خورد و بایرلورکوزن، فصل جدید مسابقات را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، هفته اول مسابقات فوتبال لیگ اروپا در فصل 22-2021، از ساعت 21:15 امشب (پنجشنبه - به وقت ایران) با برگزاری دیدارهای گروه‌های G ،F،E و H پیگیری شد.

در گروه E، گالاتاسرای با نتیجه یک بر صفر از سد لاتزیو گذشت و صدرنشین گروه شد. توماس استراکوشا در دقیقه 67 به اشتباه دروازه خودی را گشود تا لاتزیو، لیگ اروپا را با شکست آغاز کند. در دیگر بازی گروه E هم لوکوموتیو مسکو مقابل مارسی به تساوی یک-یک رسید. فاستینو آنژورین در دقیقه 89 برای لوکوموتیو گلزنی کرد و چنگیز اوندر در دقیقه 59، گل تساوی را برای مارسی به ثمر رساند.

در گروه F، تقابل میدتی‌لند و لودوگورتس به تساوی یک-یک انجامید. گوستاو ایزاکسن در دقیقه 3 برای میدتی‌لند و کیریل دسپودوف در دقیقه 32 برای لودوگورتس گلزنی کردند. ستاره سرخ بلگراد هم با نتیجه 2 بر یک بر براگا غلبه کرد. میلان رودیچ در دقیقه 75 و الکساندر کاتای در دقیقه 85 (از روی نقطه پنالتی)، دروازه براگا را باز کردند و وندرسون گالنو در دقیقه 76، یکی از گل‌های خورده نماینده پرتغال را جبران کرد.

بایرلورکوزن با پیروزی 2 بر یک مقابل فرانس‌واروژ، به صدر جدول گروه G رسید. اکسکیل پالاسیوس و فلوریان ویرتز در دقایق 37 و 69، گل‌های لورکوزن را به ثمر رساندند و رایان اممائی در دقیقه 8 برای تیم مجارستانی گلزنی کرد. رئال بتیس هم با نتیجه 4 بر 3 از سد سلتیک گذشت. خوان میراندا، خوانمی (2 گل) و بورخا ایگلسیاس دروازه سلتیک را گشودند و آلبیان آختی، یوسیپ یورانوویچ و آنتونی رالستون گل‌های شاگردان پوستکوغلو را به ثمر رساندند.

در گروه H هم دیناموزاگرب در شبی که صادق محرمی از دقیقه 63 وارد زمین شد، در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 2 بر صفر مغلوب وستهام شد. میشاییل آنتونیو در دقیقه 22 و دکلان رایس در دقیقه 50 برای وستهام گلزنی کردند. خنک هم در خانه راپید وین با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. پائول اونواچو در دقیقه 2+90 دروازه راپید را باز کرد و پیروزی دیرهنگامی برای خنک به ارمغان آورد.

دیدارهای نخست گروه‌های A تا D لیگ اروپا از ساعت 23:30 آغاز خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز