خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه استقلال تاجیکستان:

از شکست مقابل پرسپولیس درس عبرت می‌گیریم/ با قدرت بیشتر به لیگ قهرمانان برمی‌گردیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۵۹۰

مدیرعامل باشگاه فوتبال استقلال تاجیکستان با قدردانی از همه هواداران این تیم گفت: فوتبال تاجیکستان در جهت پیشرفت حرکت می‌کند و در مسیر درستی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، شاهرخ سعیدوزا، مدیرعامل باشگاه استقلال تاجیکستان در خصوص تقابل با پرسپولیس و شکست در این دیدار خطاب به هواداران تیمش اظهار داشت: دوستان عزیز، طرفداران عزیز! می خواهم از همه شما برای حمایت گرم‌تان در دیدار یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم پرسپولیس تشکر کنم. مفتخرم که چنین حمایت گرمی از باشگاه را می‌بینم.

وی افزود: استقلال برای اولین بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شرکت کرد و در اولین فصل خود موفق شد به یک هشتم نهایی معتبرترین مسابقات باشگاهی آسیا برسد که یک رویداد تاریخی در تاریخ مدرن فوتبال تاجیکستان است. ما یک تیم بسیار جوان و بلندپرواز داریم که همیشه بر حداکثر نتایج متمرکز است. از همه کسانی که به به ورزشگاه آمدند و همچنین از همه کسانی که در خانه و در جلوی صفحه تلویزیون نگران ما بودند  تشکر می‌کنم. با تشکر فراوان از همه هموطنان که از خارج از کشور نگران ما بودند.

مدیرعامل استقلال در مورد شکست مقابل پرسپولیس گفت: از شکست‌ها همیشه درسی آموخته می‌شود ، ما قول می‌دهیم که حتی قوی‌تر و قوی‌تر می شویم و با اطمینان به آینده نگاه می‌کنیم. نتایج سال‌های اخیر به وضوح نشان می‌دهد که فوتبال تاجیکستان در جهت پیشرفت حرکت می‌کند و در مسیر درستی قرار دارد. و این یک امتیاز بسیار بزرگ فدراسیون فوتبال کشور است.

سعیدوزا ادامه داد: در طول آماده‌سازی و برگزاری این مسابقه کار فوق‌العاده‌ای انجام شد. در ارتباط با این موضوع می‌خواهم از رئیس فدراسیون فوتبال تاجیکستان و همه کارکنان آن تشکر کنم. با تشکر فراوان از کمیته برگزاری این مسابقه و همه کسانی که در دیدار با پرسپولیس شرکت داشتند. من از همه افسران امنیتی به خاطر تلاششان در تأمین قانون و نظم در طول بازی تشکر می‌کنم. برای تبلیغات و پوشش به موقع رویدادهای اطراف مسابقه ، می خواهم از نمایندگان رسانه ها ، و همچنین از شهردار دوشنبه و مسئولان ورزشگاه مرکزی برای حمایت از آنها در برگزاری مسابقه تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز