خبرگزاری کار ایران

مهدی ترابی مردی برای تمام فصول پرسپولیس (عکس)

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۵۸۱

پرسپولیس با گلزنی مهدی ترابی موفق شد استقلال را شکست دهد و راهی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس موفق شد با نتیجه یک بر صفر استقلال تاجیکستان حریف سر خست خود را شکست دهد و موفق شود به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در این دیدار با توجه به جدایی سه ستاره خود یعنی محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو و همچنین مصدومیت برخی از بازیکنان خود و تعطیلی مسابقات لیگ برتر و دور بودن از کروان مسابقات با شرایطی سخت راهی تاجیکستان شدند تا در برابر استقلال دوشنبه قرار بگیرند.

با شروع بازی با توجه به شناختی که از استقلال ایجاد شده بود قابل پیش بینی بود که این تیم تاجیکستانی برای نتیجه گیری برابر پرسپولیس بازی بسته ای را ارائه خواهد داد و چشم به ضد حملات خواهد داشت. درست کاری که این تیم در برابر الهلال عربستان انجام داد و موفق شد این تیم را با چهار گل در هم بکوبد. 

استقلال با بازی بسته خود اجازه موقعیت سازی به ستاره های پرسپولیس از جمله  امیری، عبدی، عالیشاه، آل کثیر، سرلک و نعمتی را نداد و موقعیتی ها که جست و گریخته نیز به وجود می آمد یا با بی دقتی شاگردا گل محمدی از دست می رفت یا سنگربان استقلال این توپ را مهار می‌کرد.

در دقیقه 89 درحالی که همه منتظر بودند کشیده شدن بازی به اوقات تلف شده و در نتیجه با توجه به بازی استقلال ضربات پنالتی بودن مهدی ترابی ستاره سرخ‌پوشان روی پاس رضا اسدی با یک ضربه تماشایی موفق روی اشتباه دروازه استقلال را باز کند تا مهدی ترابی باز هم ناجی سرخ پشوان شود و تا پرسپولیس روی تیزهوشی ستاره خود پرسپولیس به سختی موفق شود حریف سر سخت خود را در تاجیکستان شکست دهد.

گفتنی است ترابی علاوه بر گلزنی مقابل استقلال تاجیکستان در بازی دیشب، آمار ۶۴ پاس با دقت ۷۸.۱ درصدی، ۳ پیروزی در نبردها، ۲ شوت در چارچوب و ۲ دفع توپ را به ثبت رساند تا یکی از ستاره پرسپولیس در بازی با استقلال باشد. همچنین مهدی ترابی در پایان این بازیبا توجهبهعملکرد خود و گلزنی در این بازی به عنوان برترین بازیکن میدان نیز انتخاب شد.

مهدی ترابی مردی برای تمام فصول پرسپولیس (عکس)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز