خبرگزاری کار ایران

کاکا: بازی با لیورپول در آنفیلد می‌تواند شروعی دوباره برای میلان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۴۹۹

ستاره سابق تیم آث میلان از حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال آث میلان ایتالیا بعد از 6 سال دوباره به لیگ قهرمانان اروپا بازگشته است و امشب در ورزشگاه انفیلد به مصاف لیورپول خواهد رفت

کاکا بازیکن سابق این تیم در خصوص حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به نشریه ایتالیایی گاتزتا گفت:

میلان می تواند با رقبایی در بالاترین سطح رقابت کند. من در آنفیلد بازی کرده ام و حس خوبی داشت. این مسابقه بسیار ویژه خواهد بود و آنفیلد شروعی ایده آل برای این میلان است. مسابقه سختی خواهد بود اما میلان تمام خصوصیات لازم برای داشتن نمایشی خوب را در اختیار دارد. آنها ابراهیموویچ را دارند که به زودی 40 ساله خواهد شد. آنها بازیکنان با استعداد جوانی دارند که می توانند با رقیبان قدرتمند رقابت کنند. این مسابقه تستی مهم برای همه است و باشگاه می تواند بفهمد روی چه چیزهایی در سال های آینده می تواند حساب کند.

کاکا در مورد پیروزی دو بر صفر هفته پیش میلان مقابل لاتزیو گفت:

 برد میلان مقابل لاتزیو را تماشا کردم. میلان سریع و قدرتمند بازی کرد و دائما فعال بود. باید مسائل زیادی را در نظر گرفت. میلان مدت ها منتظر بازگشت به لیگ قهرمانان بوده است و پیولی هم هیچوقت در این مرحله از لیگ قهرمانان حضور نداشته است اما اگر میلان مثل یکشنبه قدرتمند و فشرده بازی کند، بازی جذابی خواهیم دید. همه چیز به قدرت بازی خوانی در دقایق اول بازی بستگی دارد. سبک بازی تیمی مثل لیورپول با تیم های ایتالیایی فرق دارد اما زیبایی لیگ قهرمانان همین است.

هافبک سابق تیم ملی برزیل معتقد است. ترکیب خوبی از جوانان و با تجربه ها در میلان جمع شده اند و این تیم می تواند در مرسی ساید برای کسب امتیاز بجنگد:

تیم ترکیب زیبایی از جوان ها و با تجربه هاست. خودم در این تیم بوده ام. می دانم چقدر اهمیت دارد کنار مالدینی، کافو، شوچنکو، اینزاگی، کاستاکورتا و ... رشد کنید. این افراد به فکر پایان قراردادشان نبودند بلکه به فکر صلاح باشگاه بودند. امروز همه چیز به ایبرا، کیائر و ژیرو بستگی دارد. آنها راه را به بقیه نشان می دهند و تیم بی کیفیت نیست.میلان عطشی متفاوت دارد. لیورپول به تازگی این جام را فتح کرده و سال هاست خودش را در کنار بزرگان تثبیت کرده اما هیجان کسانی که مدت هاست دوست دارند در این تورنمنت حاضر شوند، می تواند تفاوت را رقم بزند. 

میلان بعد از لیورپول باید مقابل اتلتیکومادریدی به میدان برود که میلان را در آخرین حضورش با وجود گل کاکا از لیگ قهرمانان حذف کرد. حال کاکا باور دارد پیولی می تواند مانند سیمئونه باشد:

بله، پیولی تمام چیزهای لازم برای وارد شدن به جمع بزرگان نیمکت را دارد. او مربی خوب و تکنیک دانی است. خوشحالم که سران میلان هم این موضوع را درک کرده اند و از او بلافاصله انتظار نتیجه نداشتند. ساختن زمان می برد اما پیولی توانسته قدم های مهمی بردارد. میلان می تواند با همه برابری کند و به مرحله بعد برود. از دور دوم به بعد دیگر پیدا کردن رقیبی آسان غیرممکن است. تیم هایی که از این گروه صعود می کنند قطعا چیزی بیش از سایر تیم ها دارند.

کاکا در مورد زلاتان ابراهیموویچ نیز به ویرجیل فن دایک مدافع لیورپول هشدار می دهد:

او در زمین مسابقه تاثیر زیادی دارد و این را در دیدار مقابل لاتزیو دیدیم. گل آسانی بود اما او برای گلزنی آنجا حضور داشت. او در آنفیلد هم تاثیرگذار خواهد بود. هم روی هم تیمی هایش هم روی مدافعان لیورپول. با حضور کسی مثل او، نباید حواستان پرت شود حتی اگر اسمتان ویرجیل فن دایک باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز