خبرگزاری کار ایران

حامد فلاح زاده در گفتگو با ایلنا:

اگر حواشی نبود صنعت نفت سهیمه آسیایی را کسب می کرد/ فهم فوتبالی مردم آبادان مرا حیرت زده کرد/ شرایط مالی و دور بودن از حواشی باعث شد خیبر را انتخاب کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۴۸۸

سنگربان جدید خیبر خرم آباد معتقد است حضور در لیگ برتر برای او اولویت نبوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حامد فلاح زاده بعد از یک فصل پر فراز نشیب با صنعت نفت آبادان از این تیم جدا شد و راهی خیبر خرم آباد در لیگ آزادگان شد.

فلاح زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص لیگ بیست و یکم و حضورش در صنعت نفت آبادان گفت : صنعت نفت آبادان سال گذشته دیرتر از همه تیم ها بسته شد و تمرینات خود را آغاز کرد. اما با توجه به حضور سیروس پورموسوی در این تیم بازیکنان با کیفیتی در این تیم حضور پیدا کردند و دور هم جمع شدیم و شرایط تیم بسیار خوب بود. به طوری که در اول فصل شاهد بازی های خوبی در این تیم بودیم و صنعت نفت خود را در قامت یک مدعی نشان داد و مطمئنا اگر تا آخر فصل برخی از مسائل حاشیه ای مثل مشکلات مالی به وجود نمی آمد این تیم قطعا در آخر فصل سهمیه آسیایی را کسب می‌کرد.

وی در مورد هواداران صنعت نفت نیز بیان کرد: آبادان هواداران خون گرم و فوتبال فهمی دارد. وقتی من را در خیابان می‌دیدند احترام می‌گذاشتند و گاهی حرف های را مطرح می کردند که من تعجب می کردم چطور مردم یک شهر می توانند انقدر فوتبالی باشند. اما متاسفانه ویروس کرونا باعث شد هواداران اجازه حضور در ورزشگاه را نداشته باشند ولی همیشه لطف آنها شامل حال من بود. هنگام بازی از روی ساختمان های اطراف ورزشگاه بعد از بازی جلوی درب ورزشگاه و تمرینات واقعا همیشه به ما لطف داشتند و حمایت می‌کردند.

او در مورد اینکه چرا با وجود پیشنهاد لیگ برتری به یک تیم لیگ یکی رفته است گفت: من چند پیشنهاد لیگ برتری داشتم. اما یک زمانی یک بازیکن تنها دوست دارد در لیگ برتر بازی کند و چیزی برای او اهمیت ندارد اما در حقیقت من بالای 200 بازی در لیگ برتر کردم و دیگر این موضوع برای من در اولویت نبود و اولویت من این بود که اگر قرار در لیگ برتر بازی کنم به دور از دغدغه و حاشیه با یک شرایط مالی خوب به کار خود ادامه دهم. تیم های که در لیگ برتری که من با آنها مذاکره کردم شرایط من را نداشتند.

وی افزود: از طریق یکی از دوستان خود جلسه ای با آقای عبدی مالک خیبر خرم آباد داشتم وبعد از 3 جلسه و بررسی شرایط و کیفیت تیم و از همه مهم تر با حضور آقای عاشوری به عنوان سرمربی این تیم به این نتیجه رسیدیم که می توانم برای این تیم مثمر ثمر باشم و با توجه به محیا بودن شرایط احساس کردم همچون سالیان گذشته که با نفت تهران به لیگ برتر آمدم می‌توانم در خیبر هم همین عملکرد را داشته باشم.

فلاح زاده در مورد حواشی ایجاد شده در خصوص مبلغ قرارداد او با خیبر نیز گفت : این مطالب و صحبت های که در فضای مجازی صورت می گیرد به هیچ وجه درست نیست و شرایط به گونه ای نیست که اعلام شده و من با بررسی بسیاری از شرایط تصمیم گرفتم تا به این تیم بپیوندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز