خبرگزاری کار ایران

میرزازاد: به چیزی جز گلر یک بودن در سپاهان فکر نمی‌کنم/ آمارهای شخصی و کلین شیت برایم مهم است و این موضوع برای تیم هم خوب است/ می‌دانیم چیزی جز قهرمانی هواداران سپاهان را راضی نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۴۲۴

گلر جدید تیم سپاهان در مورد پیوستنش به این تیم صحبت کرد.

نیما میرزازاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیوستنش به سپاهان اظهار داشت: من چند پیشنهاد لیگ برتری دیگر هم داشتم ولی بعد از صحبت‌هایی که با آقای نویدکیا داشتم و نظرات مثبت ایشان را که شنیدم مصمم شدم با این چالش جدی روبرو شوم و به تیم بزرگ سپاهان بیایم و مطمئنم انتخاب خوبی انجام دادم و منتظر یک فصل خوب هستم که قرار است پیش روی من و تیم قرار بگیرد و امیدوارم مهره مفیدی هم برای تیم باشم.

وی در مورد اینکه نگران جایگاهش در ترکیب اصلی هست یا نه، گفت: من در نساجی جایگاه خوبی در تیم داشتم و شاید خیالم از فیکس بودن راحت بود و این شرایط قطعاً در سپاهان برای من متفاوت است و به این راحتی نمی‌توانم بابت فیکس بودن مطمئن باشم ولی همانطور که گفتم با آمدن به سپاهان یک چالش جدید در زندگی ورزشی خودم پذیرفتم و دوست دارم برای جایگاهی که به دنبالش هستم بجنگم و تلاش کنم و از خودم مطمئن هستم که انقدر تلاش می‌کنم و خوب کار می‌کنم که گلر اصلی سپاهان در فصل جدید باشم.

گلر سپاهان در مورد جذب کریستوفر کنت از سوی باشگاه هم توضیح داد: ایشان هم چند روزی است به تمرینات اضافه شده و گلر خوبی است و مطمئنم یک رقابت جذاب و جانانه کنار هم خواهیم داشت و این موضوع هم به رشد و بهتر شدن من کمک می‌کند که یک رقیب قدر داشته باشم ولی همانطور که گفتم به دنبال جایگاه اصلی هستم.

میرزازاد در مورد اینکه با جدایی نیازمند از سپاهان کار جانشین او در این تیم سخت است هم گفت: بله این درست است. سپاهان نه فقط در 3 سال اخیر بلکه همیشه گلرهای خوب و درجه یکی داشته است و از آرمناک پطروسیان گرفته تا خود آقا رحمان و مهدی رحمتی و پیام نیازمند و چند گلر خارجی هم که در این سال‌ها داشته همه گلرهای خوبی بودند و کار من هم به همین خاطر قطعاً سخت است.

وی در مورد اینکه آیا به آمارهای فردی مثل کلین شیت توجهی دارد یا نه، خاطر نشان کرد: قطعاً هر بازیکنی در کنار اینکه به فکر موفقیت تیمش است به فکر آمارهای فردی هم هست و این انگیزه برای هر بازیکن می‌تواند به بهتر شدنش کمک کند و در نهایت به سود تیم است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من فصل قبل در 20 بازی 7 کلین شیت داشتم و امسال تلاش می‌کنم آمار بهتری به ثبت برسانم و به تیم کمک کنم.

گلر سپاهان در مورد اینکه با توجه به نتایج سال‌های اخیر هواداران فقط انتظار قهرمانی دارند، توضیح داد: قطعاً تیم بزرگی مثل سپاهان نباید هدفی جز قهرمانی داشته باشد. ما همه تلاش و انگیزه و هدفمان این موضوع است که بتوانیم خواسته هواداران را برآورده کنیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و امیدواریم حمایت هواداران و دعای خیرشان هم کمک ما در این راه باشد تا به امید خدا آخر فصل در کنار هم موفقیت را جشن بگیریم.

میرزازاد در مورد اینکه از سپاهان به عنوان قهرمان نقل و انتقالات یاد می‌شود، گفت: باشگاه با توجه به نیازهای کادرفنی بازیکن جذب کرده و برنامه ریزی بر این بوده که بهترین نفرات جانشین جدا شده ها شوند و نقاط ضعف تیم ترمیم شود و به فکر سرو صدا ایجاد کردن در نقل و انتقالات نبودند و خوشحالم من هم یکی از افرادی هستم که به سپاهان پیوستم و امیدوارم فصل خوبی کنار تیم داشته باشیم.

وی در مورد حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید هم عنوان کرد: بله یکی از چالش‌های ما در فصل جدید این است که باید در سه جبهه لیگ و حذفی و آسیا بجنگیم و قطعاً تمرکز و تلاش ما موفقیت در هر سه جبهه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز