خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا

یانگ بویز 2 - منچستریونایتد یک؛ شکست شیاطین سرخ در گام نخست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۲۲۷

منچستریونایتد در بازی نخستش در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر یک مقابل یانگ بویز شکست خورد.

به گزارش ایلنا، لیگ قهرمانان اروپا از امشب (سه‌شنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز شد. در یکی از این دو دیدار، در گروه F منچستر یونایتد مهمان یانگ بویز سوییس بود که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک میزبان به پایان رسید.

کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۳ گل منچستر را روی پاس برونو فرناندز به ثمر رساند. ۲۰ دقیقه بعد اما ون‌بیساکا از زمین بازی اخراج شد تا کار شاگردان سولشر سخت بشود. بازیکنان یانگ بویز هم که فرصتی از این بهتر گیرشان نمی‌آمد توپ و میدان را در اختیار گرفتند و فشار زیادی روی دروازه منچستر وارد کردند تا این که در دقیقه ۶۶ انگامالئو به زیبایی پاس الیا را قطع کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه در شرایطی که بازی رو به پایان بود، لینگارد با پاس به عقب اشتباهی که داد، سیباتچئو، بازیکن یانگ بویز را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او در دقیقه ۹۵ گل پیروزی تیمش را بزند. لینگارد در دقیقه ۷۲ به جای رونالدو به زمین آمده بود.

در دیدار دیگری که از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز شد، سویا میزبان سالزبورگ اتریش بود که این دیدار هم با تساوی یک، یک به پایان رسید.

هر دو گل این دیدار از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که لوکا سوسیچ در دقیقه ۲۱ برای سالزبورگ و ایوان راکیتیچ، در دقیقه ۴۲ برای سویا گل‌زنی کردند. سالزبورگ یک ضربه پنالتی دیگر در دقیقه ۳۷ به دست آورد که این ضربه توسط سوسیچ از دست رفت. در این دیدار که در گروه G برگزار شد، النصیری در دقیقه ۵۰ از زمین بازی اخراج شد.

۶ بازی دیگر امشب از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز