خبرگزاری کار ایران

نشست مدیرعامل باشگاه پیکان با اعضای تیم فوتسال بانوان

محمدی: خوشحالیم که نیلوفر اردلان با پیکان همکاری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۱۳۳

مدیرعامل باشگاه پیکان پیش از آغاز فصل جدید با اعضای تیم فوتسال بانوان این باشگاه دیدار کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، اکبر محمدی در دیدار با اعضای تیم فوتسال بانوان این باشگاه با تاکید بر اهمیت حضور موفق این تیم در مسابقات باشگاههای کشور گفت: مسئله مهم و خواسته ما این است که با حفظ تمرکز و آرامش همچنین توجه به خواسته های کادر فنی با بالاترین توان خودتان در رقابت ها حاضر شوید و عملکردی شایسته در این مسابقات داشته باشید.

محمدی اضافه کرد: امسال هدایت تیم فوتسال بانوان پیکان بر عهده خانم نیلوفر اردلان است که هم از بازیکنان موفق بوده و هم حالا از مربیان شاخص کشور به شمار می رود. خانم اردلان توانمندی و شایستگی خودش را به خوبی نشان داده و خوشحالیم که در این فصل با باشگاه پیکان همکاری می کند. با حضور ایشان می توانیم یکی از تیم های موفق و مدعی مسابقات فصل جدید باشیم و نتایج درخشانی در این رقابت ها کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان همچنین گفت: باشگاه پیکان و مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو توجه خودش به حوزه ورزش بانوان در رده حرفه ای را در این فصل به خوبی نشان داده و با سه تیم حرفه ای در مسابقات والیبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان حضور دارد. انتظار ما این است که با رفتار مسئولانه ، تمرکز ، رعایت شئونات و مسائل اخلاقی با یک تیم منضبط و حرفه ای در مسابقات حاضر باشیم و در مرحله بعدی با عملکرد فنی مطلوب نتایج شایسته ای هم کسب کنیم که قطعا دور از انتظار نیست. شما در یک باشگاه بزرگ و معتبر فرصت مهمی به دست آورده اید که باید قدر این فرصت را بدانید و باعث سربلندی خودتان ، تیم فوتسال بانوان و مجموعه باشگاه پیکان باشید. مطمئن باشید با عملکرد مطلوب این سه تیم حمایت همه جانبه مجموعه ایران خودرو از ورزش حرفه ای بانوان نیز ادامه خواهد داشت.

نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان و برخی از اعضای این تیم هم در پایان این نشست از حمایت های گروه صنعتی ایران خودرو، باشگاه پیکان و مدیرعامل این باشگاه قدردانی کرده و این رویکرد را فرصت مناسبی برای پیشرفت و توسعه ورزش حرفه ای بانوان در رشته های مختلف دانستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز