خبرگزاری کار ایران

ویری: یوونتوس باید بهتر بازی کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۰۳۵

کریستین ویری، مهاجم سابق تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید این تیم نمی‌تواند تمام طول فصل را مانند بازی مقابل ناپولی عمل کند.

به گزارش ایلنا، ناپولی روز شنبه 2-1 مقابل یوونتوس به برتری رسید و فشار بر بیانکونری بعد از سه بازی بدون برد افزایش یافت.

کریستین ویری معتقد است که ناپولی تنها زمانی قوی‌تر می‌شود که یک تیم کامل داشته باشد اما در آخر هفته عملکرد ضعیف بانوی پیر مشهود بود.

ویری در BoboTV گفت: "من آن را در ابتدای سال گفتم. اگر آنها بازیکنان خوب خود را نفروشند، می‌توانند تیم‌های دیگر را به چالش بکشند. و مرتنس هنوز مفقود شده است. یووه باید بهتر بازی کند. دوره زمانی. شما می توانید برنده یا بازنده باشید، این بخشی از بازی است، اما آنها باید بهتر بازی کنند. در ناپل نمی‌توانید این بازی‌ها را انجام دهید. آنها باید برنده شوند و فوتبال خوبی بازی کنند و این به معنی بارسلونا یا آژاکس بودن نیست. در تیم هایی مانند یووه باید چیز بیشتری بدهید، به همین دلیل پیراهن ها سنگین هستند."

یوونتوس پس از سه بازی با یک امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و خود را برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا برابر مالمو آماده می‌کند. مردان ماسیمیلیانو آلگری قصد دارند با پیروزی مقابل تیم سوئدی به میدان بروند، در حالی که ناپولی اواخر این هفته در لیگ اروپا با لسترسیتی بازی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز