خبرگزاری کار ایران

استقلال بدون بازیساز باخت؛ چرا کدورت بین اسماعیلی و باشگاه برطرف نمی‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۹۶۴

استقلال تهران شب گذشته در غیاب یک بازیکن تاثیرگذار در خط میانی به مصاف الهلال عربستان رفت؛ بازیکنی که فرهاد مجیدی خواهان تمدید قراردادش است اما باشگاه هنوز اقدامی در این باره نداشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال با چهره‌ای جدید نسبت به آخرین دیداری که در این مسابقات انجام داده بود به مصاف الهلال عربستان رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

چهره جدید استقلال در مصاف با الهلال عربستان ضمن ناهماهنگی خریدهای جدید و همینطور فرصت کوتاه آماده سازی تا این دیدار، حتی یک بازیکن طراح هم داخل زمین مسابقه نداشت درحالیکه یک بازیکن تاثیرگذار از روی سکوها این مسابقه را نظاره می‌کرد.

فرشید اسماعیلی هافبک بازیساز استقلال در فصل گذشته بود که در پایان ششمین فصل حضور در جمع آبی پوشان قراردادش تمدید نشده و فعلا وضعیت مشخصی ندارد اما به جای اینکه شب گذشته در ترکیب اصلی حضور داشته باشد از روی سکوهای ورزشگاه زعبیل شاهد شکست همبازیانش بود.

اسماعیلی چهره قابل توجه نقل و انتقالات تابستانی استقلال است که درمورد آینده او باشگاه و سرمربی تیم نظر متفاوتی دارند. دو شب پیش از اینکه کاروان آبی‌ها راهی کشور امارات شود تا برای بازی الهلال اردوی تدارکاتی برپا کند، فرهاد مجیدی در گزارشی عملکرد نقل و انتقالاتی را برای هواداران این تیم تشریح کرد.

مجیدی یازده روز پیش درمورد وضعیت اسماعیلی گفته بود: "درباره فرشید و ارسلان باید تاکید کنم که نام این دو بازیکن در لیستی که مدت‌ها قبل به باشگاه داده بودم، قرار داشت. البته در مقطعی از فصل نقل و انتقالات به دلایلی که نیازی به گفتنش نیست، تصمیم کادرفنی در این مورد تغییر کرده بود اما همین چند روز قبل مجددا از باشگاه خواستم و حتی نامه زدم که با این دو بازیکن تمدید کنند. ارسلان به جمع ما اضافه شد و امیدوارم باشگاه هم کدورت‌ها را در این مقطع کنار بگذارد تا فرشید هم در اسرع وقت به تمرینات اضافه بشود."

غیبت اسماعیلی در مسابقه شب گذشته نشان می‌دهد که کدورت بین اسماعیلی و احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال کاملا شخصی است و مددی به دلیل شکایاتی که از بازیکن این تیم در دادگاه داشته سعی ندارد قرارداد بازیکنی که سرمربی به حضورش نیاز داشته را تمدید کند.

اسماعیلی در فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا که شب گذشته برای استقلال به پایان رسید همواره یکی از بازیکنان اصلی در ترکیب ثابت بود و غیبت او در خط میانی کاملا مشهود بود به نوعی که در دقایقی از بازی سیاوش یزدانی از خط دفاعی به یک سوم دفاعی حریف نفوذ کرده بود تا با پاس‌های کلیدی مهاجمان را صاحب موقعیت گلزنی کند.

اکنون بازی حساس مقابل الهلال پشت سر گذاشته شده و همانطور که مجیدی در گزارشش اشاره کرده بود بخش عمده‌ای از نقل و انتقالات به بعد از این مسابقه موکول شده است که باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده قرار است فرشید اسماعیلی قراردادش را تمدید کند یا کدورت بین او و باشگاه باقی مانده و علیرغم درخواست سرمربی، این بازیکن تیم را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز