خبرگزاری کار ایران

موسوی: تیم ملی فوتبال بانوان همگام با تیم ملی آقایان دارای پرواز اختصاصی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۹۴۴

نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان می گوید ملی پوشان کشورمان لایق بهترین ها هستند و هر آنچه که در توان ما باشد برای توسعه و رشد فوتبال بانوان انجام خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، شهره موسوی، در خصوص اقداماتی که برای تیم ملی فوتبال بانوان انجام شده است، گفت: مطمئنا اتفاق های خوبی طی سالهای گذشته رخ داده است و ورزشکاران ایرانی هر روز بهتر از گذشته در عرصه های بین المللی درخشیدند. اما آنچه که حائز اهمیت و توجه در ورزش کشور است، حضور ورزشکاران خانم در رشته جذاب و دوست داشتی فوتبال است که از سالها پیش در کشور عزیزمان آغاز به فعالیت کرده است.

وی در ادامه اضافه کرد: در این بین نقش فدراسیون فوتبال به عنوان نهاد تاثیرگذار و مرجع در رشد و پرورش این رشته ورزشی بسیار مهم است و آنچه در فدراسیون فوتبال همیشه مهم بوده و هست، نگاه رئیس فدراسیون فوتبال به حوزه بانوان است که اگر ریاست فدراسیون به حوزه بانوان نگاه ویژه و دلسوزانه ای داشته باشد، حتما این حوزه رشد خواهد کرد.

نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان با اشاره به برگزاری منظم اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان گفت: آنچه مسلم است برگزاری اردوهای مرتب و ایجاد فضای رفاهی یکسان در برگزاری اردوها، یکی از اقدامات بسیار خوب فدراسیون در حوزه بانوان بوده و یادآوری می شود که از زمان تشکیل تیم ملی فوتبال بانوان اردیبهشت ماه سال جاری، در حال حاضر 4 بازی تدارکاتی با تیم های ملی بلاروس و ازبکستان در خارج از کشور انجام شده است. در همین راستا بانوان ملی پوش ایران دو سفر به کشورهای بلاروس و ازبکستان داشتند. با توجه به زمان کوتاهی که از تشکیل این تیم گذشته و با مشکلات و مسائل مالی که به هر صورت در فدراسیون، از گذشته ایجاد شده بود و هنوز هم فدراسیون با آن دست و پنجه نرم می کند. تیم ملی بانوان ایران 24 شهریورماه برای اولین بار و با همت و مذاکراتی که شخص رئیس فدراسیون فوتبال با هواپیمایی وارش انجام دادند با پرواز اختصاصی عازم تاشکند می شوند تا در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم های بنگلادش و اردن برود.

موسوی اضافه کرد: این اتفاق برای اولین در تاریخ کشور ما رخ داده است که تیم ملی فوتبال بانوان همگام با تیم ملی آقایان پرواز اختصاصی دارد و به صورت مستقیم به مسابقات آسیایی اعزام می شود و جا دارد یک بار دیگر از هواپیمایی وارش تشکر کنم. ضمن اینکه برند رابردومان نیز به عنوان حامی تیم ملی فوتبال بانوان، البسه تیم ملی را به موقع و با تعهد در زمان مقرر به تیم ملی فوتبال تحویل داد که این امر باعث ایجاد آرامش قبل از اعزام است. همچنین تیم ملی فوتبال بانوان با لباس متحدالشکل به فرودگاه جهت اعزام عزیمت می کنند تا با اقتدار وارد کشور ازبکستان شوند.

نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در پایان خاطر نشان کرد: بدون تردید تمامی این موارد با مساعدت و همت عزیزی خادم میسر شده است. باید یادآوری کنم ملی پوشان کشورمان لایق بهترین ها هستند و هر آنچه که در توان ما باشد برای توسعه و رشد فوتبال بانوان انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز