خبرگزاری کار ایران

به سوی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا: آغاز عصر جدید رونالدو و مسی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۹۱۱

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه آغاز می شود. مهمترین نکات درباره اولین مسابقات چه خواهد بود؟

به گزارش ایلنا، فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می‌شود و این فصل نکات جالبی را از همین ابتدا در در خود جای داده است. پس از قهرمانی چلسی در فصل گذشته، آبی‌ها لندنی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این مسابقات حاضر می‌شوند.

رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 سه شنبه و چهارشنبه در حالی برگزار می شود که چلسی در بین 32 تیمی که در نهایت به دنبال قهرمانی در فینال سن پترزبورگ برگزار می‌شود، حضور دارد.

برنامه مسابقات چگونه است؟

سه شنبه 14 شهریور

گروه E: بارسلونا - بایرن ، دیناموکیف - بنفیکا

گروه F: یانگ بویز - منچستریونایتد ، ویارئال - آتالانتا

گروه G: سویا - سالزبورگ ، لیون - ولفسبورگ

گروه H: چلسی - زنیت ، مالمو - یوونتوس

چهارشنبه 15 شهریور

گروه A: منچسترسیتی - لایپزیگ ، کلوب بروژ - پاری سن ژرمن

گروه B: اتلتیکو مادرید - پورتو ، لیورپول - میلان

گروه C: بشیکتاش - دورتموند ، اسپورتینگ - آژاکس

گروه D: شریف - شاختار دونتسک ، اینتر - رئال مادرید

شروع جدید مسی و رونالدو

پس از ورود او به پاریس در تابستان امسال، لیونل مسی می‌تواند اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را برای تیم جدیدش انجام دهد، در حالی که آن‌ها روز چهارشنبه 15 سپتامبر به مصاف کلوب بروژ می‌روند.

یک روز قبل یعنی امروز، کریستیانو رونالدو می تواند اولین بازی اروپایی خود را برای منچستریونایتد پس از شکست 2 بر صفر در فینال 2009 در برابر بارسلونا و مسی انجام دهد که در این مسیر یانگ بویز حریف شیاطین سرخ خواهد بود.

رونالدو با 134 گل به عنوان بهترین گلزن ادوار این مسابقات شناخته می‌شود و از این حیث از آمار مسی(120 گل) پیش است. 

میلان و لیورپول

به طرز عجیبی تقابل دو غول فوتبال اروپا در هفته اول شگفت انگیز خواهد بود. اولین قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 بود: "معجزه استانبول" ، که در آن قرمزها پس از شکست 3-0 به پیروزی رسیدند.

با این حال، طرفداران میلان آخرین دیدار را با علاقه بیشتری به خاطر خواهند آورد، روسونری در دیدار 2007 در آتن با نتیجه 2-1 قرمزها را شکست داد. 

رویارویی مدافع قهرمانی با میزبان

چلسی با بازی خانگی مقابل زنیت، قهرمان روسیه، به میدان می رود و فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا در گازپروم آرنا برگزار می شود. دمیتری رادچنکو، مهاجم سابق زنیت، به یوفا گفت: "چلسی صاحب قهرمانی است، باشگاهی که هدف آن کسب مجدد عنوان قهرمانی است." آیا این بازی در استمفورد بریج می تواند اولین قدم آنها در راه سنت پترزبورگ باشد؟

اگر رونالدو در بازی روز اول حضور داشته باشد، می‌تواند رکورد تاریخی حضور ایکر کاسیاس در لیگ قهرمانان اروپا را بشکند.

منچسترسیتی در نیمه نهایی فصل گذشته پاریس را حذف کرد، اما آنها نباید انتظار سواری آسانی در پارک دو پرنس در هفته دوم داشته باشند. مائوریسیو پوچتینو ، سرمربی پاری سن ژرمن گفت: "بازی با سیتی همیشه خاص است زیرا آنها یکی از بهترین تیم های اروپا هستند."

منبع: یوفا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز