خبرگزاری کار ایران

ادعای جالب توجه سرمربی بایرن مونیخ: میدون توخل هستم/ او مرا به فوتبال باز گرداند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۸۷۵

سررمربی جوان بایرن مونیخ در خصوص تاثیر توخل بر زندگی خود گفت.

به گزارش ایلنا، یولیان ناگلزمان سرمربی 33 ساله آلمانی که پس از سال هایی موفق در لایپزیش حالا هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفته، امشب در نیوکمپ باید مقابل بارسلونا قرار گیرد. ناگلزمان در گفتگو با وب سایت یوفا درباره نحوه سرمربی شدنش و اهدافش در بایرن مونیخ، به صحبت پرداخت. 

وی در ابتدا در خصوص خداحافظی زود هنگامش از فوتبال گفت:

 خداحافظی از فوتبال در سن کم؟ در آگزبورگ به خوبی در حال پیشرفت بودم اما مصدومیت های متعددی به سراغم آمدند. در ابتدا از این که مجبور شدم فوتبال بازی کردن را کنار بگذارم، خیلی ناامید بودم. دلیلش هم این بود که تمام تمرکزم روی فوتبال بود اما تمام تلاش هایم بیهوده شد و این ناامید کننده است. بنابراین تصمیم گرفتم دیگر هیچ کاری در فوتبال انجام ندهم. توماس توخل نقش مهمی در بازگرداندن من به فوتبال ایفا کرد زیرا وقتی در آگزبورگ بازی می کردم و مصدوم شدم، او گفت می توانیم قراردادت را پاره کنیم و خیلی ساده است اما به جایش می توانی مدتی به عنوان آنالیزور فعالیت کنی و بازی های حریفان بعدی ما را تماشا کنی. من هم موافقت کردم زیرا می توانستم تا پایان سال، پول قراردادم را بگیرم. او گفت من از نظر تحلیل تاکتیکی خوب هستم و فکر می کنم بدون تشویق های توخل، هرگز سرمربیگری را امتحان نمی کردم. 

ناگلزمان در مورد حضور در بایرن مونیخ بیان کرد: 

  خیلی خوشحالم که سرمربی بایرن مونیخ شده ام. وقتی کنار خط هستم، می توانید با نگاه کردن به من، این را متوجه شوید که من چه اندازه از این کار لذت می برم و چه اندازه انرژی به کار می گیرم. من به هدفم یعنی سرمربیگری بایرن مونیخ رسیدم اما این پایان کار نیست چون می خواهیم موفق شویم. می خواهم در بایرن مونیخ جام ببرم و هواداران بیشترین لذت را از تیم من ببرند. وقتی دورانم در بایرن مونیخ به پایان برسد که امیدوارم پس از مدتی طولانی هم باشد، امیدوارم دستاوردهایم بیش از آن چیزی باشد که از از من انتظار داشتند و آن گاه می توانم به خودم افتخار کنم. 

وی در پایان در خصوص مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در این فصل گفت:

 فقط یک سال از قهرمانی بایرن مونیخ در اروپا می گذرد. بازیکنان طعم قهرمانی را چشیده اند و می خواهند بازهم تکرارش کنند. مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به داشتن روز خوب بستگی دارد. وقتی روز بدتان باشد، همه چیز خیلی سریع تمام می شود. می خواهیم از مرحله گروهی بالا برویم که در این راه سه حریف جذاب بارسلونا، بنفیکا و دینامو کیف را داریم. هدف ما این است به عنوان مدعی و تیمی که فوتبال جذابی بازی می کند، صعود کنیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز