خبرگزاری کار ایران

ایران ۳ - پاکستان صفر؛ صعود مقتدرانه سروقامتان به دور بعدی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۷۴۵

تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا، پاکستان را شکست داد و به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله بعدی صعود کرد.

به گزارش، آخرین روز مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز (سه‌شنبه) با هشت دیدار به میزبانی شهر چیبا در کشور ژاپن پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در این مرحله و از ساعت پنج بامداد به وقت تهران در سالن شماره یک مسابقات به مصاف پاکستان رفت.

ملی‌پوشان والیبال ایران در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر 15 پاکستان را شکست دادند تا با سه برد متوالی و کسب 9 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه B به مرحله بعد صعود کنند.

تیم ملی والیبال ایران در دو دیدار دیگر مرحله مقدماتی موفق به شکست سه بر صفر تیم‌های هنگ‌کنگ و تایلند شده بود.

هدایت تیم ملی والیبال پاکستان را در این رقابت‌ها رحمان محمدی‌راد مربی بین‌المللی ایران بر عهده دارد و این تیم نیز با دو برد برابر تایلند و هنگ‌کنگ و کسب پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.

تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا فردا (چهارشنبه) استراحت دارند و ادامه مسابقات از روز پنج‌شنبه پیگیری خواهد شد.

در مرحله دوم این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم چهار گروه مقدماتی در دو گروه E و F به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های سوم و چهارم گروه‌های مرحله مقدماتی نیز در دو گروه G و H با هم مسابقه می‌دهند.

بدین ترتیب ملی‌پوشان کشورمان در مرحله دوم با تیم‌های پاکستان، چین تایپه و کره‌جنوبی در گروه F رقابت ‌خواهند کرد و تیم ملی والیبال ایران در این مرحله از رقابت‌ها دو مسابقه خواهد داشت که به ترتیب به مصاف تیم‌های اول و دوم گروه D خواهد رفت.

در حال حاضر چین‌تایپه و کره جنوبی با دو برد و 6 امتیاز در رتبه‌های اول و دوم گروه D قرار دارند و نتیجه مسابقه امروز دو تیم، صدرنشین این گروه را قطعی خواهد کرد.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور 16 تیم از 21 تا 28 شهریورماه در ژاپن پیگیری می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز