خبرگزاری کار ایران

توان استقلال مقابل الهلال همین بود

اصغر حاجیلو: در استقلال ۲ روز فکر می‌کنند و تصمیم می‌گیرند و ۶ ماه فکر می‌کنند که چه اتفاقی افتاده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۶۹۴

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم در دیدار مقابل الهلال مستحق شکست نبود.

به گزارش ایلنا،اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال می‌گوید اگر قرار به تغییرات مدیریتی در این باشگاه است، وزارت ورزش باید به دقت این کار را انجام بدهد چرا که در غیر این صورت هیچ تفاوتی با سایر انتخاباتی که در گذشته برای این باشگاه انجام شده نخواهد داشت.

درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل الهلال عربستان صحبت کنید؟

متأسفانه روی اشتباهات فردی گل خوردند. وقتی مدافع تیم لیز می‌خورد، دیگر دست کسی نیست. توان استقلال همین بود و بازیکنان بیشتر از این نمی‌توانستند کاری کنند.استقلال حذف شد، اما تیمِ مجیدی نمایش خوبی داشت. به اعتقاد من استقلالی‌ها می‌توانند در لیگ ایران موفق باشند. امیرحسین حسین‌زاده خیلی خوب بازی کرد و می‌شود روی او حساب باز کرد.

عملکرد فرهاد مجیدی را طی مدت اخیر چطور ارزیابی می‌کنید؟

مجیدی مربی بسیار خوبی است، اما دغدغه‌های زیادی دارد. او فصل پیش به بازیکنان پاداش می‌داد و خودش در مذاکرات شرکت می‌کرد. ساختار استقلال ایراد اساسی دارد و مربی فقط و فقط باید روی مسائل فنی و تاکتیکی تمرکز کند. مجیدی در این مدت کادرفنی با ثبات و قدرتمندی نداشته و مجیدی باید در این موضوع بازنگری داشته باشد.

حضور گابریل پین در کادرفنی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

نقش سرمربی از مربی و دستیاران کاملا متفاوت است. مجیدی در استقلال همه کار انجام می‌دهد و آسایش و تمرکز زیادی ندارد. او باید با فکر آزاد بتواند به برنامه ریزی و امور تاکیتیکی بپردازد. در کادر فنی هرکس وظیفه خاصی دارد و اضافه شدن مربی ایتالیایی از بار روی دوش مجیدی می‌کاهد. الکس فرگوسن می‌گوید: اگر تیم شما پول و زمین و... ندارد، اما بازیکنان خوب دارد خطاب به آنها بگویید همه چیز در برد است و در باختن هیچ چیزی وجود ندارد. مجیدی باید به شاگردانش القا کند اگر موفق شوید به همه چیز می‌رسید و با شکست به چیزی نخواهید رسید.

فرم فعلی تیم با گذشت بخش زیادی از نقل و انتقالات را چطور می‌بینید؟

بر خلاف فصل گذشته که همه کارشناسان عنوان می‌داشتند نقطه قوت استقلال خط حمله آن است، باید بگویم امروز من نقطه قوت استقلال را در خط دفاعی می‌بینم. تنها منطقه‌ای از زمین که شاکله آن حفظ شده و تقویت هم شده است. مدافعان و به خصوص مدافعان میانی استقلال می‌توانند در این بازی‌های بزرگ برگ برنده آبی پوشان باشند. اگر خط دفاعی استقلال باهوش و بدون ایراد کار کند و موقعیتی به حریف ندهد، آنگاه خط حمله استقلال خواهد توانست به دروازه تیم‌های حریف دست پیدا کند.

شایعاتی هم درمورد تغییرات مدیریتی در باشگاه وجود دارد.

در همه جا ۶ ماه فکر می‌کنند سپس تصمیم می‌گیرند در استقلال ۲ روز فکر می‌کنند و تصمیم می‌گیرند و ۶ ماه فکر می‌کنند که چه اتفاقی افتاده است! افرادی که قبلا در استقلال بوده اند به درد این تیم نمی‌خورند چرا که اگر کارایی داشتند همان زمان در باشگاه می‌ماندند. هواداران به کسانی که زیاد حرف میزنند و شعار می‌دهند اعتماد نکنند. مدیر استقلال باید کارآمد، علاقه‌مند و پاسخگوی هوادار، رسانه‌ها و بازیکنان باشد. گزینه‌هایی که مطرح هستند اگر به استقلال بیایند کارایی نخواهند داشت و به عنوان یک هوادار می‌گویم که وزارت ورزش باید در این مورد دقت داشته باشد که مدیریت را به دست چه کسی بسپارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز